Dags att visa lite bilder igen då, har faktist gjort lite mer men inte alls så mycket som jag hade tänkt hinna med hittills. I fredags blev det nämligen en tur till Borlänge som jag inte hade planerat, det behövdes dock för att köpa lite saker så var lika bra att ta då. Köpte lite tyg till min och
Roticks (Passatens) lådor samt ett väldans bra verktyg, en mutternittång!
Hann inte mer än hem så låg dom här sakerna i garaget!
Struntade i dom och gav mig på bilen istället, drog dit en mutternit i ett befintligt hål, behövde bara borra upp det något.
Hålet används för ett stag som ska hålla racket någorlunda på plats. Blev inte riktigt som jag tänkt mig dock, får se om jag gör om det sen eller hittar på nåt annat.
Sen hann jag inte göra så mycket mer eftersom jag fick agera "support" åt en massa folk, åså vart det nån timmes Battlefield... På lördagen sen hann jag inte mer än upp ur sängen och ut i garaget innan den första kom som skulle ha hjälp, det var
Deltaa som skulle i med sitt nya framsystem som legat och väntat i snart ett år. En kort stund efteråt kom
Rabble som skulle bygga en till låda med ett par B2 ES8 (därför som dom låg här i fredags kväll) och i med sitt andra PDX-M12 steg till dom. Sen kom
Boyakacsha för att få lite hjälp med tidskomp. Det blev alltså inte så mycket gjort då heller.
I går däremot fick jag lite mer gjort, det blev som vanligt en väldig massa måttande och testande för att få allt att passa och fungera. Fick fast racket på bottenplattan och måttade ut en del täckbitar samt fixade hål för inkommande strömkablar. Satte även dit distributionsblocken och kapade till strömkablar till stegen.
Nu ska jag försöka få till alla täckbitar och förhoppningsvis snart klä racket också, sen ska det fixas nya högtalar och lågnivåkablar eftersom dom gamla är för korta och för få. Och så kommer
Andreas förbi med sin lastbil där det ska dras strömkabel och kopplas in slutsteg och baslåda samt bytas huvudenhet...