Bra match igår å skön vinst. Men så som Grekland spelade så blir jag orolig iaf. Om jag inte har missat något så hade vi inte ett enda avslut på mål i första halvlek. Och mot vad som ser ut som EM´s sämsta lag så bör vi kunna skapa mera.
All kred till Daniel Andersson. Gudarna ska veta att han fick mycket skit innan match, men han klarade detta med bravur. Lagerbäck kommer för alltid vara en gåta för mig. Karl är okarismatisk och verkar inte "bry" sig men nog fan får han resultat. Han måste ju ha vetat att det skulle vara massiv kritik mot Anderssons start men nog fan vann han den matchen oxå..
Skönt att Zatan (kommer alltid heta så efter förnedringen på Shlm Stadium i Superettan) fick sätta en balja. Ska han kanske bli en vinnare även internationellt som jag aldrig trott att han ska bli?
Nästa Spanien! Hua det kommer att bli som dag&natt! Hur fan ska det kunna gå att slå dem? Världens bästa målvakt, Carles "Dee Snyder" Puyol i backlinjen och en av de formstarkaste anfallarna i världen (Torres) och en kille som Villa på det!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på det mötet.
Men det kan nog bli intressant.