3970
Sök

Eftersnack: Väla Midsommar StreetCarsMeet 2008-06-21

terazzi
17 juni 2008
Får se om man tar sig hit denna gången tongue massa strul med ens kära bilhelvete som dricker lika mkt olja som en hel kamel dricker vatten..

1 866 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Får se om man tar sig hit denna gången tongue massa strul med ens kära bilhelvete som dricker lika mkt olja som en hel kamel dricker vatten..

hehehe jag håller tummarna på att du kommer :-)

terazzi
17 juni 2008
Tack smile har ju sagt ett par ggr man ska komma men alltid fått förhinder hmm
Hoppas det inte blir så nu.. men lovar inget iaf..

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 juni 2008
terazzi skrev:

http://www.sdcc.se/outlet.htm cool

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

terazzi
17 juni 2008
Tack Tboc_Razor big_smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 juni 2008
terazzi skrev:
Tack Tboc_Razor big_smile

Vassego' tongue

Köpte själv nio liter av den där BP Visco 7000 (2*4L + 1L) och två filter, summa 635kr big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

2 201 Inlägg
17 juni 2008
kanske kommer. beror på sällskapet   smile

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 juni 2008
peter_1976 skrev:

Vi är hur trevliga som helst så sällskapet behöver du inte oroa dig för cool

2 201 Inlägg
17 juni 2008
_ZooN_ skrev:
peter_1976 skrev:

haha, det är jag inte orolig för. men kommer sällskapet ner från småland så kommer vi.

terazzi
17 juni 2008
Blir det du o andreas som ska dit peter?

2 201 Inlägg
17 juni 2008
terazzi skrev:
Blir det du o andreas som ska dit peter?

tror inte andreas kommer. o han bor inte i småland   tongue

362 Inlägg
17 juni 2008
Mackanol skrev:
MrHennessy skrev:
RichiB skrev:
Ska alla supa eller? E det bara jag som kan låta bli giftet!!!hehehehe

En till som låter bli giftet! =]

fyfan, då blir vi minst 3 tongue om det inte är nån fotboll som MrHennessy vill se lol

Ja du vet mkt väll fotboll is my shiiit.  Ha ha ha  Se pojkar springa efter 1 boll är jävligt ballt *asg*

2 079 Inlägg
17 juni 2008
MrHennessy skrev:
Mackanol skrev:
MrHennessy skrev:

En till som låter bli giftet! =]

fyfan, då blir vi minst 3 :P om det inte är nån fotboll som MrHennessy vill se :lol:

Ja du vet mkt väll fotboll is my shiiit.  Ha ha ha  Se pojkar springa efter 1 boll är jävligt ballt *asg*

jovisst är det ballt, går ju inte att beskriva känslan att varje gång behöve bevittna det när man sätter på tv:n, för det är ju överallt hela tiden ;)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

362 Inlägg
17 juni 2008
_ZooN_ skrev:
peter_1976 skrev:

Du kan inte syfta på dig själv för sist så sket du att stanna på väla när du kom ditt! Köörde vidare till Statena, du borde få smisk av oss alla på lördag så du lär dig en läxa lol

2 079 Inlägg
17 juni 2008
MrHennessy skrev:
_ZooN_ skrev:
peter_1976 skrev:

Du kan inte syfta på dig själv för sist så sket du att stanna på väla när du kom ditt! Köörde vidare till Statena, du borde få smisk av oss alla på lördag så du lär dig en läxa lol

jepp, ¨håller med, såg också en hyndai köra förbi, kollade långt efter var den tog vägen, sen märkte jag att den inte kom å då satt jag mig under den där poolreklamskylten å grät roll

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

362 Inlägg
17 juni 2008
Mackanol skrev:
MrHennessy skrev:
Mackanol skrev:

fyfan, då blir vi minst 3 tongue om det inte är nån fotboll som MrHennessy vill se lol

jovisst är det ballt, går ju inte att beskriva känslan att varje gång behöve bevittna det när man sätter på tv:n, för det är ju överallt hela tiden wink

Men repris är bra för de händer man glömmer bort vad man såg efter några secunder. Man är så uppspelad av att man missade se målet om och om igen hahahaha

2 079 Inlägg
17 juni 2008
MrHennessy skrev:
Mackanol skrev:
MrHennessy skrev:

jovisst är det ballt, går ju inte att beskriva känslan att varje gång behöve bevittna det när man sätter på tv:n, för det är ju överallt hela tiden wink

Men repris är bra för de händer man glömmer bort vad man såg efter några secunder. Man är så uppspelad av att man missade se målet om och om igen hahahaha

hahaha, jovisst, såå... är...det... verkligen, haha

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
18 juni 2008
Mackanol skrev:
MrHennessy skrev:
_ZooN_ skrev:

jepp, ¨håller med, såg också en hyndai köra förbi, kollade långt efter var den tog vägen, sen märkte jag att den inte kom å då satt jag mig under den där poolreklamskylten å grät roll

Vafals pojkar, nu ska ni inte vara ledsna! Autograf-armen var sjukt trött så jag lät bli att stanna till, räcker ju man stannar till vid röd-ljus så kommer alla flickor springandes o ska ha autografer lol (Polisen vet om detta, därför får jag köra mot rött..)

Nä men lite allvar, jag o tösen kommer med glatt humör om vädret är glatt!

1 866 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
1: RichiB (Eclipse) STAMMIS
2: jezzzz (Peugeot 206 gti) STAMMIS
3: mazdalover (mazda 626 cupe) STAMMIS
4: MrHennessy (HONDA TYPE R 2007) STAMMIS
5: Eddiie (Bmw 125i cab) STAMMIS
6: Tomatzu ( Volvo s70) STAMMIS
7: Mackanol ( det som rör sig)
8. ZooN & Jelly (Coupé v6) om det inte är pisseväder
9. Goat (2006 Pontiac GTO) Funderar på det. Och om vädret tillåter det
10. Korven (Vit Golf 3) ta en titt+köpa klistermärke vid bra väder.

95 Inlägg
18 juni 2008
RichiB skrev:
1: RichiB (Eclipse) STAMMIS
2: jezzzz (Peugeot 206 gti) STAMMIS
3: mazdalover (mazda 626 cupe) STAMMIS
4: MrHennessy (HONDA TYPE R 2007) STAMMIS
5: Eddiie (Bmw 125i cab) STAMMIS
6: Tomatzu ( Volvo s70) STAMMIS
7: Mackanol ( det som rör sig)
8. ZooN & Jelly (Coupé v6) om det inte är pisseväder
9. Goat (2006 Pontiac GTO) Funderar på det. Och om vädret tillåter det
10. Korven (Vit Golf 3) ta en titt+köpa klistermärke vid bra väder.

11. Dannnne (S4 Biturbo) om det inte regnar!!

Sök