Jag ska dit, måste ju se Slayer samt Volbeat, volbeat är sjukt bra med deras elvisrock! sedan kommer det några okända intressanta Dj´s och maten sen.... Mmmmm
Jag kommer att sitta vid en gul folkabuss vid jet-macken och supa som ett svin! hälsa på vet ja
För övrigt ska jag iiinte dit. Har varit där två år, men sen började allt bara bli skit. All bra musik byttes ut mot pop. Hur mycket synth och psy finns kvar lixom? Nada, med vissa små undantag. Jävla skitfestival är vad det har blivit. :\
För övrigt ska jag iiinte dit. Har varit där två år, men sen började allt bara bli skit. All bra musik byttes ut mot pop. Hur mycket synth och psy finns kvar lixom? Nada, med vissa små undantag. Jävla skitfestival är vad det har blivit. :\
S.P.O.C.K firar ju 20 år där i år! Kanske inte världens bästa grupp, men de är ju för roliga alltså. Personligen är det en hel del nostalgi också.
Men tyvär blir det inget för mig i år. Har varken ekonomin eller tiden. Tråkigt, hade varit kul. Det är ju gamla födelseorten också så...
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Vart en del folk ändå:D Kanske inte kommer kunna logga in förens det är åkdags så jag önskar alla som ska dit en trevlig festival!
Corpze skrev:
Jag ska dit, måste ju se Slayer samt Volbeat, volbeat är sjukt bra med deras elvisrock! sedan kommer det några okända intressanta Dj´s och maten sen.... Mmmmm
Jag kommer att sitta vid en gul folkabuss vid jet-macken och supa som ett svin! hälsa på vet ja
Jag tycker jag känner igen nån folkabuss sen förra året, det var en direkt efter backen när man gick upp från parkeringen där x antal människor söp och hade det allmänt trevligt:), men kommer ej ihåg om den var gul tyvärr:/
LocKtar skrev:
Jag har planer på det, camp quake! :F
Jasså var det ni som var Camp Quake förra året?
Har för mig att vi delade ut lite kexchoklad till er sista dagen till er också, vi hade lyckats köpa loss halva kiosken för ett bra pris så vi hade ganska mycket att bjuda på:D
Vi var för övrigt "Mein Kampf" uppe vid kraftledningen, det hängde en stor sverigeflagga ovanför tältet.
Vart en del folk ändå:D Kanske inte kommer kunna logga in förens det är åkdags så jag önskar alla som ska dit en trevlig festival!
Corpze skrev:
Jag tycker jag känner igen nån folkabuss sen förra året, det var en direkt efter backen när man gick upp från parkeringen där x antal människor söp och hade det allmänt trevligt:), men kommer ej ihåg om den var gul tyvärr:/
Jess det stämmer alldeles utmärkt! Har köpt in massor med öl och sprit, partytält och brassestol nu längtar
Nej, bara en jävla massa idioter o bjudhuven=) camp quake kommer dock inte iår.. för många i styrkan är borta på annat..
Vem fan kallar du ynka Jag ska röjja för 5 pers minst!!! vet inte var/hur vi ska bo mer en att vi ska bulta ihop 4partytält och bo under, så om nån ser det så är de bara å gå dit å hojta nått om garaget så bjuder jag på en, endast EN, d.v.s 1st Öl .....eller så gör ni det....hmm, bättre, gör det så bjuder ni på en,två eller många öl