Ja vad är det största klagomållet på ungdommar med bil:rolleyes:
Ge oss som tidigare sagt mer ställen att spendera tiden på, ställen med 1000-2000m raka asfalt runt i sverige, på olika ställen, flygplatser, industriområden, mitt ute i ingenstans, vi bryr oss inte då gummit rycker:)
Gå gärna in och sponsra, hjälp och hitta lösningar tillsamans med tex:
http://www.blackrace.nu/ För detta är det ända slutgiltliga sättet att få bort streetracingen från gatorna, inte väg bullor, kamror, m.m. som flyttar problemet till värre ställen och uprör och leder till sabotage.
Visst spontanrejs och röttägg som vill anordna olagliga race kommer aldrig försvinna helt, men om ni inte ger oss nått mer val eller bara löjligt dyrra så kommer ju mer och mer folk börja köra på dessa tillfällen på gator som inte är säkra för oss eller andra och det är ju då olyckorna händer!
Sen att våra bilar skulle förstöra miljön, kör själv med orginal katt, och ska på med racekatt snarast, och likaså vet jag att många andra kör likadant på sinna trimmade bilar, + att dom hålls efter och servas bra mycket bättre än vad svensons v70 görs.
Ja menar vi är la också värda att få utöva våran hobby precis som alla andra, ja menar golfbannor, fotbools planner, hockey arenor, trav bannor, det är då inga problem att slänga upp! Undra igentligen hur många fotbools planner det går pär ställe vi får körra lagligt på?
Och för att tracka lite mer på normalla sporter, hur ofta har ni hört tallats om strippen/drifting hulliganer som springer runt efter rejsen och förstör egendom och slås? hur ofta behövs polis hyras in för att hålla koll på publiken på säve?
Ja nu kanske det blev lite mycket här, men ni fattar vad jag menar, och skönt att få skriva av sig;)
/Mikael