3141
Sök

Mobbing

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Vad tycker du om mobbing ? själv tycker jag att det förj*vligt

Erik H

9 108 Inlägg
13 augusti 2008
Tror knappast det är någon som tycker det är bra?

1 079 Inlägg
13 augusti 2008
MilleN skrev:

De som mobbar?
Senast redigerat av Syst3m (13 augusti 2008)

The Queen
200 Inlägg
13 augusti 2008
Jo, självklart är det förjävligt och de som håller på med sådant kan inte riktigt vara kloka i huvudet.

Golf Racing*

9 108 Inlägg
13 augusti 2008
Syst3m skrev:
MilleN skrev:

De som mobbar?

Nej inte ens dom antagligen då dom bara gör det för att själva verka häftiga utåt, inombords lär det vara andra bullar. Mobbare blir ofta slagna hemma osv.

bitter besserwisser
644 Inlägg
13 augusti 2008
Syst3m skrev:
MilleN skrev:

De som mobbar?

jävligt passande med den kommentaren och den profilbilden haha

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

219 Inlägg
14 augusti 2008
Mobbning är aldrig kul dock aldrig blivit utsatt men haft vänner och bekanta som blivit det..
Vi skrev en låt och spelade in nyligen om just mobbning.. handlar om en kille som blir mobbad men som vuxen ger han igen blev ganska så bra resultat iaf, brorsan är mästare på att skriva texter hehe tongue

Om nån vill lyssna på den så finns den på
www.myspace.com/yourelastrites
och låten heter my enemy

Leg. nöt
460 Inlägg
14 augusti 2008
Mobbing e förjävligt..
Själv blivit mobbad en gång i tiden... nångång runt sexan tror ja..Brydde mej egentligen itne om de så mycekt direkt... men när orden blev allt "hårdare" gick de så långt att ja tryckte ner mobbaren mot en bänk i klassrummet så, tror de va tre framtänder slogs ut... Allt inför hela klassen, läraren + rektorn... hmm

SAAB

1 963 Inlägg
14 augusti 2008
Blivit mobbad ja också så ja bytte skola.. så blev allt bra med den saken! Plus mycke bättre träffade tjejer o grejer då ju big_smile

Men are not born - Men are made

1 963 Inlägg
14 augusti 2008
Smedhult skrev:
mobbing är helt åt helvete.

blev mobbad av vissa från 3an te 6an.  men när man väl sa ifrån i 6an o slog ner fanskapet ordentligt så sluta folk.

MYCKE LÖSER SEJ ME VÅLD!

Så sant så i mitt fall va dom säkert 15 pers som höll på med mig hela tiden.. till slut jagade allihopa mig ett varv runt skolan sen tröttnade jag på att springa, vände om och sprang mot dem.. några stanna andra vände om! Fick ner dom som stannade.. men spelar ju ingen roll hur mycke man brottas, så mår man fortfarande lika illa efteråt =/

Men are not born - Men are made

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
14 augusti 2008
Jag har blivit mobbad, dock så "råkade" jag slå på killen rätt hårt, han flyttade tre dagar efteråt.

Har även "råkat" slå till en lärare som grep tag i min arm och var totalt dumdryg, påstod att det var mitt fel att den andra killen hoppade på mig.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

219 Inlägg
14 augusti 2008
mm precis det är ens egna fel att andra hoppar på en..

Gödseldräng
4 529 Inlägg
14 augusti 2008
blev mobbad under hela min skolgång från 1an till 9an av samma idiot
resultat av det
han fick ont och har fortfarande 4 tänder för lite i käften roll

Maizer
14 augusti 2008
MilleN skrev:
Syst3m skrev:
MilleN skrev:

De som mobbar?

Nej inte ens dom antagligen då dom bara gör det för att själva verka häftiga utåt, inombords lär det vara andra bullar. Mobbare blir ofta slagna hemma osv.

Jaja propaganda och skitsnack. Mobbare är inte "osäkra personer" som det alltid låter i TV. Det sägs bara för det låter oerhört bra, att försöka stämpla mobbarna. Mobbning görs helt enkelt för att mobbarna tycker det är roligt, det är så människan fungerar.
"Blir ofta slagna hemma osv"? haha den va bra iaf!lol

DFFL
9 020 Inlägg
14 augusti 2008
Jag mobbade nog inte riktigt under min skolgång, men visst var jag elak mot de "utsatta".
Hade jag en dålig uppväxt?
Nej.

Blev jag slagen av mina föräldrar?
Nej.

Var jag osäker?
Nej.

Tyckte jag att det var kul?
Ja.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Maizer
14 augusti 2008
För att lägga till något mer komiskt. Alla dessa mobbningshistorier slutar i sann hollywoodromantik att den mobbade slår ner mobbaren/mobbarna brutalt. Haha jo visst big_smile Det skulle jag vilja se, det skulle bara slutat i en brutal misshandel i 9/10 fall.
Mina åsikter i denna debatt.

DFFL
9 020 Inlägg
14 augusti 2008
Smedhult skrev:
säkert förbannat kul men inte speciellt mänskligt. menmen, de flesta växer i huvudet tillsammans med åldern;)

Nej, elakt som fan.
Men jag har vuxit upp. (Dock inte jättemycket som de flesta säkert märkt. tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

"Ijenkligen"
788 Inlägg
14 augusti 2008
Blev lite retad av EN person i nian. Fick tag i han, och spräckte läppen på han tongue
Sen dess har han fjäskat som fan varje gång jag har träffat han lol

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Maizer
14 augusti 2008
opeltiffi skrev:
Blev lite retad av EN person i nian. Fick tag i han, och spräckte läppen på han tongue
Sen dess har han fjäskat som fan varje gång jag har träffat han lol

Säger som mitt föregående inlägg
lol

88 Inlägg
14 augusti 2008
Maizer skrev:
För att lägga till något mer komiskt. Alla dessa mobbningshistorier slutar i sann hollywoodromantik att den mobbade slår ner mobbaren/mobbarna brutalt. Haha jo visst big_smile Det skulle jag vilja se, det skulle bara slutat i en brutal misshandel i 9/10 fall.
Mina åsikter i denna debatt.

word

Sök