Det va ett riktigt kul event! mer sånt! Tack ni som offrar så mycke tid & lägger ner en massa jobb på att planera och arangera. Ni vet själva vilka ni är som ska ta åt sig äran, så ge er en klapp på på axeln o känn er stolta!
OBS jag efterlyser filmer/bilder när jag svin-kör med den blå 200sx:en PM:a i så fall.
Väldigt lyckad tillställning tyckte jag, mkt trevligt folk och härliga bilar. Stort tack till DMB som drog igång det hela, vi hoppas på fler sådana tillfällen!
Några foton lyckades bli hyfsade iaf, men långtifrån alla finns med här nu. Om ngn efterlyser bilder på sin egna bil räcker det med ett PM så kan vi se vad vi kan rota fram... Kvaliteten på dom förminskade är rätt så kass, mycket bättre i hög upplösning. Skickar självklart även "original" på dom som finns i galleriet ifall det önskas.
Ja jädrar! tänk att nått så kul kan gå att genomföra på lilla bällefors flygraka! stort tack till Dra Min Bil för en riktigt lyckad dag! Kon banan var riktigt kul ! Det var skoj att se att så många valde att prova sina bilar när tillfälle ges Jag kommer mer än gärna om det arrangeras mer sådana här evenemang!
Senast redigerat av Montecarlo140 (24 augusti 2008)
Det var ett riktigt kul event. Mycket åka och mycket bilar, precis som det ska vara!! Hoppas ju som alla andra att det blir flera liknande drabbningar igen. Cred till DMB och alla funktionärer/inblandade för en förgylld söndag.
Tackar ännu en gång för en super bra dag ! Kan bara hålla med vad tidigare har skrivit ! Bra jobbat !! Bra bilder där ja, ska lägga upp en film när jag kommer hem från jobbet nu i veckan