3457
Sök

nån som har något bra tips om hur man kan styla en volvo 740 -87 sedan ??? tips behövs fort

1 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
Tja jag har ett stort problem jag har slut på fantasi nu hur jag ska styla min 740 -87 sedan nån som har något bra tips ?

32 Inlägg
8 augusti 2008
:d

7 100 Inlägg
8 augusti 2008
fälgar,addon paket,nån snygg diskret vinge(ingen osthyvel) tonade rutor,lite interiör,putsa till motor mm

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

typ..eh..va?
582 Inlägg
8 augusti 2008
Vet inte om ljud går som styling men det är ju riktigt grymt om man har bra ljud i bilen

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Meister
6 763 Inlägg
8 augusti 2008
kasta fjädrarna, sparka in dörrarna, hoppa på taket och sätt dit en osthyvel på luckan. Insidan måste du ha en klase med granar och neon! WOW!

5 089 Inlägg
9 108 Inlägg
8 augusti 2008
FLindgren skrev:
Bredda, superstarfälgar. sänka. t5 motor(minst 600hk).

Har man 300.000(?) att lägga på en bil bör det inte vara en 740 in my opinion smile

Mitt tips är att kapa fjädrarna (LAGOM mycket) och satsa på större fälgar och en helrekond/rostlagning för att sedan spara pengar till en bil som ser bra ut från början istället.

Mångsysslare
303 Inlägg
8 augusti 2008
camaro67 skrev:
kasta fjädrarna, sparka in dörrarna, hoppa på taket och sätt dit en osthyvel på luckan. Insidan måste du ha en klase med granar och neon! WOW!

uniefär lika kul som om du kapar din bil i fyra delar och kör den till skroten , ser på när dom pressar den och dessutom får betala för skiten!!! va inte riktigt de han fråga !!

328 Inlägg
8 augusti 2008
FULLGAS skrev:
camaro67 skrev:

uniefär lika kul som om du kapar din bil i fyra delar och kör den till skroten , ser på när dom pressar den och dessutom får betala för skiten!!! va inte riktigt de han fråga !!

hehe tongue

328 Inlägg
8 augusti 2008
gå in å kika på min brors gammla smile hekas heter han på garaget smile

Avstängd
962 Inlägg
8 augusti 2008
Bästa stylingen på en 740 måste nästan vara att sälja den och köpa en annan bil =Þ

1 436 Inlägg
8 augusti 2008
Finns många fina 740 pågaraget. Sök och välj ut dina favoriter och kolla vad de gjort.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

347 Inlägg
8 augusti 2008
Addon, sänka lagom mycket, 18" R-fälgar, vindavvisare, kanske USA-front eller 940 front och grupp a vinge eller nån annan trevlig. smile

7 100 Inlägg
8 augusti 2008
camaro67 skrev:

va lite mer seriös va!!

till och med jag som hatar volvo gav han ett tips!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

349 Inlägg
8 augusti 2008
rattmuff och tärningar smile nerå men sänka lite ett par skysta bbs 17" tonade rutor 740 orginalvinge laga rost

eller köp den här av polarn pedantskött 100% rostfri
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44400/424926_4u2wzn.jpg
volvo
Senast redigerat av tommie87 (8 augusti 2008)

188 Inlägg
8 augusti 2008
Inga vingar eller spoilers alls.....
Skaffa ett Colilover kit och sänk den lagom.
Breda fälgar med bred kant på... 17" är största du ska ha, större ser inte bra ut..
Tona alla rutor utom vindrutan i en SVAG toning...
Ta bort alla orange blinkers....
Byt ut Stolar och Ratt och sedan putsar du som fan.....
Detta kommer hålla i längden...
Inga vingar som blir dåliga i lacken eller som lossnar....

Undrar varför man ska hänga på massa plast runt bilen????
http://www.nogg.se/christianracing
http://www.mamut.com/gtr
http://www.gtiklubben.nu

Sök