4406
Sök

Värt att ta lån?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
9 september 2008
Jongen skrev:
Skulle aldrig ta ett lån för att köpa en bil för att impa på folk, däremot skulle jag kunna låna hur mycket som helst, eller vad min ekonimi tillåter, för att köpa en bil jag verkligen vill ha, sen om andra blir impade eller inte spelar inte så stor roll.

Många verka tro att folk som tar lån för att köpa en bil gör det för att impa på andra, kan ju faktiskt vara för att man har ett stort bilintresse oxå....

Precis! Och på denna sidan är ju majoriteten bilintresserade. Även de som har showbilar har ju det som ett stort intresse, inte bara köpa och visa upp.

2 665 Inlägg
9 september 2008
12000 rakt ner i fickan, Då är det inga problem. Tänk lite längre, när du har en hyra på 4000kr mat 2000kr tv 500kr telefon några hundringar för mig men många har tusen lappar i räkning. Bensin kostnad kasnke 1000-1500kr, försäkring på fina bilen 600kr o sedan lånet på 2000kr.
Det blir runt 11000kr i månaden när du flyttar hemmifrån. 1000kr kvar till styling o pizza o öl.

Ta inte billån på jätte lång tid för så länge kanske du inte har bilen.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

609 Inlägg
11 september 2008
Finns faktiskt en bra atrikel om tips angående lån i Bilsport tror jag det var..

Sök