4255
Sök

Hydraulisk handbroms koppling!

597 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#1
Hej..

Har funderat på att köpa en Hydraulisk handbroms, men vet inte hur den ska kopplas!
någon som har schema över det eller som kan skissa lite i paint så skulle jag bli glad big_smile
tack i förhand smile

#silence i kill you#

1 948 Inlägg
25 november 2008
#2
köp en så får du säkert med ett kopplingsschema wink annars så tittar du bara på hur en hydralisk koppling funkar... samma sak.

1 062 Inlägg
25 november 2008
#3
det är inte godkänt av sbp bara så du vet

mvh

Team Björkeryd

550 Inlägg
25 november 2008
#4
Tirkedal skrev:
Hej..

Har funderat på att köpa en Hydraulisk handbroms, men vet inte hur den ska kopplas!
någon som har schema över det eller som kan skissa lite i paint så skulle jag bli glad big_smile
tack i förhand smile
Om du absolut inte vet hur den ska installeras så låt någon som vet göra det till dig.
Du kommer att få bygga om rördragning. Och jag är tveksam på att du har bromsrör på löpmeter så att du kan koppla ihop det.


597 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#5
The_Dude skrev:
Tirkedal skrev:
Hej..

Har funderat på att köpa en Hydraulisk handbroms, men vet inte hur den ska kopplas!
någon som har schema över det eller som kan skissa lite i paint så skulle jag bli glad big_smile
tack i förhand smile
Om du absolut inte vet hur den ska installeras så låt någon som vet göra det till dig.
Du kommer att få bygga om rördragning. Och jag är tveksam på att du har bromsrör på löpmeter så att du kan koppla ihop det.
jo har 10m ligger hemma smile vet hur de funkar men vet ej vart man ska brygga den eller va man ska säga.

#silence i kill you#

597 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
#6
wildboy_87_ skrev:
det är inte godkänt av sbp bara så du vet

mvh
orginal får sitta kvar:) så kan man bara fixa bort den hydrauliska handbromsen:)

#silence i kill you#


Sök