1972
Sök

Angående: Roligheter på sjön på Lördag. Hyen; Stora Skedvi/Säter. Mer info i tråden.

184 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
#1
Hejsan.

På Lördag har vi tänkt att anordna lite roligheter på sjön.
Vi har uppplogad bana där vi kommer köra med våra fordon.
Vi kör under våra regler och sunt förnuft, vi kommer ha grill på plats där vi får ta med eget grilla.

DET ÄR INGET TÄVLANDE UTAN BARA EN ROLIG DAG

Den som är intresserad att deltaga kontakta gärna mig på PM eller tel. 073-0220578.
Sen som tack till min snälla granne som plogat så lägger vi en slant.


Plats: Hyen; Stora Skedvi/Säter.
Tid: 10.00
Senast redigerat av chrizz (31 januari 2009)

MvH: Johan

1 Inlägg
29 januari 2009
#2
Ja kommer kan ja lova:D Skoj som fan ska det bli:P

RuneWebradio
31 januari 2009
#3
Tjena. Jag och en kompis såg denna tråden lite för sent så vi kunde inte komma. Hur gick det då? Hur många kom dit? Vilken sjö är ni på och kommer det bli någon annan helg? Skriv isf järna lite tidigare så man hinner se. smile

184 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#4
RuneWebradio skrev:
Tjena. Jag och en kompis såg denna tråden lite för sent så vi kunde inte komma. Hur gick det då? Hur många kom dit? Vilken sjö är ni på och kommer det bli någon annan helg? Skriv isf järna lite tidigare så man hinner se. smile
Hej. Så trevligt.. Grejen var att vi fick banan uppplogad sent på torsdagskvällen av en slump. vi ville planera det tidigare.
Det gick bra. Vi var lite olika bilar 4-hjulingar å krossar med blandade däck. Grillad korv å trevligt sällskap.wink
Sjön heter Hyen som jag skrev. Vi har skylt utmed Faluvägen inte alls svårt att hitta. Vi får se när det kan bli nästa gång. Om ngn helg troligen. Du får gärna sprida runt det så att många med roligare bilar är på när det väl gäller.

MvH: Johan

275 Inlägg
31 januari 2009
#5
Kul ja kommer gärna om de blir fler gånger big_smile

//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)

609 Inlägg
5 februari 2009
#6
Annonsera iförväg nästa gång så får jag damma av den gamla Opeln big_smile


Sök