Då är det nästan billigare att köpa denna, fast då måste man mappa
DeFlo skrev:
Har hittat en TD04 15t 9-5 Aero og9-3 turbo Komplett med rör för Pris 3500kr. Är det rimligt? Komplett med rör? vad menar han med det?
------------------------------------------ Är det detta jag behöver då?---> Monteringssats Används vid montering av Mitsubishi TD04 på 9-3 2,0t 00- Med Garrett GT17 (Trionic 7)
Kom och tänka på en sak... Motorn som sitter i nu är från 99 för den gamla ägaren har bytt den är det fortfarande samma turbo jag ska leta efter? GT1752
en annan fråga vad är det för skillnad med SPEEDPARTS bytes turbos och biltemas nya turbos?
har faktiskt inte råd med speedparts turbos om jag ska vara ärlig har räkningar barn och fru att mata och betala, så jag kommer nog köpa biltemas idag och montera idag eller i morgon tack för alla svar.
Deflo, det hade jag med gjort .. Gå efter ekonomin, å köp biltemas. Hade hellre köpts biltemas än någon som säljer sin på tradera/blocket. för man ska inte lita på vad dom säger. Hoppas man får se bilen den 14
Idag rasade tubon för mig, det ryker och låter riktigt konstigt när den laddar och den laddar inte som den ska. Så jag åkte ner till en kompis "bil freak" och han sa att den var kass... men men till min fråga vad ska jag köpa för turbo? är biltemas turbo något att ha? Eller ska jag leta efter begagnat? Eller finns det andra ställen för rimliga priser?
kolla upp med en som säljer turbo.. minns när pappas turbo rasade. en saab 9-5 2.3 han bytte turbo så skicka han in den gammla till företaget han köpte den nya av och fick lite pengar tillbaka..
Idag rasade tubon för mig, det ryker och låter riktigt konstigt när den laddar och den laddar inte som den ska. Så jag åkte ner till en kompis "bil freak" och han sa att den var kass... men men till min fråga vad ska jag köpa för turbo? är biltemas turbo något att ha? Eller ska jag leta efter begagnat? Eller finns det andra ställen för rimliga priser?
kolla upp med en som säljer turbo.. minns när pappas turbo rasade. en saab 9-5 2.3 han bytte turbo så skicka han in den gammla till företaget han köpte den nya av och fick lite pengar tillbaka..
Har köpt en redan och monterat. Jag gjorde det i fredags och nu går den så mycket bättre