2985
Sök

Använder sig Polisen av garaget.org???

Avstängd
519 Inlägg
20 april 2009
Vi hoppas att dem inte gör de iaf roll big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

got stance?
546 Inlägg
20 april 2009
Tror nog inte det. När det gäller streetrace så förlitar dom sig nog mer på dom som sitter och glor igenom sitt fönster 24-7 om man någongång kört lite för fort och högljut förbi

夢の力

I brist på annat :)
526 Inlägg
20 april 2009
Inte omöjligt att någon polis halkar in på Gorg eller zatzy för att dra en snabbspan.... Annars så tror jag de förlitar sig på passerande personer så som Securitas, folk som tar en "late night walk"....

12 086 Inlägg
21 april 2009
Dom har en hel avdelning som heter Gorg-span, tillomed FBI är inkopplad. Så säger man tex att man kört 141km/h på motorvägen här så är de kört, man blir av med körkortet på dirr! Tänk på det.
Senast redigerat av JapMax (21 april 2009)

141 Inlägg
21 april 2009
HAHAHA:: ja så e de, så skriv inte för mycke här, då blit ni av me kortet ;-)

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

23 Inlägg
21 april 2009
Klart de gör

Master of the obvious
636 Inlägg
21 april 2009
fan då ska inte skriva att jag körde för fort i veckan då ...

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

got stance?
546 Inlägg
21 april 2009
JapMax skrev:
Dom har en hel avdelning som heter Gorg-span, tillomed FBI är inkopplad. Så säger man tex att man kört 141km/h på motorvägen här så är de kört, man blir av med körkortet på dirr! Tänk på det.

FBI? dom måste ju ha bevis också. kan ju lika väl vara en person som överdriver

夢の力

Driver
2 111 Inlägg
21 april 2009
joonte_ skrev:
JapMax skrev:

FBI? dom måste ju ha bevis också. kan ju lika väl vara en person som överdriver

va sött att du tog det seriöst smile !

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

635 Inlägg
24 april 2009
TLO skrev:
Sen finns det ju ett stort antal Poliser som faktisk är bilintresserade och även har roliga bilar privat.......

Japp, det finns några med riktig coola bilar, läste om en polis och hans camaro 69a i POWER för en del år sen... sen ska det finnas en street rod åkande polis i landet, även här i stan finns det en polis med en riktig tuff sportbil med V8a och tufft muller... så det finns nog bilintresserade poliser reggade här på gorg, och varför skulle inte en polis kunna ha ett bilintresse..

den som såg på ett matprogram på Tv:n tidigare i år, det hette "Halv 8 hos mej", med Helge Skog, kunde då se en av deltagarna som var polis med stort hårdrocks intresse, han var inte bara intresserad av hårdrock, han såg även ut som en hårdrockare med klädstilen och långt hår, även hemma i lägenheten så såg man att hans intresse var hårdrock.. när en av dom andra deltagarna i programet fråga vad han jobba med, svara han polis, hehe.. vad snopna dom blev, trodde nog först att han ljög !!! lollol

sen känner jag till en bilgalen polis som finns reggad på en del motorforum, tror dock inte här på gorg, har då inte sett hans alias här än, jag kan ju alltid fråga om han är det !!
wink

Supraman
2 300 Inlägg
24 april 2009
Vet att det finns en enhet i gbg där dom övervakar diverse forum som garaget och zatzy för att kolla om det e race eller något annat olagligt.

Det e därför man inte ska skriva upp all info på forumen.

Kom ihåg dessutom så finns många bilar filmade eller på annat sätt dokumenterade i förebyggande syfte.
Detta e inte för att jävlas utan för om dom skulle ta någon så dom vet att det e rätt fordon och person dom tar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
24 april 2009
ja jag tror nog lite att dom har lite koll på de

Nissan Silvia

Master of the obvious
636 Inlägg
24 april 2009
Hot_Rod_Nisse skrev:
TLO skrev:
Sen finns det ju ett stort antal Poliser som faktisk är bilintresserade och även har roliga bilar privat.......

Japp, det finns några med riktig coola bilar, läste om en polis och hans camaro 69a i POWER för en del år sen... sen ska det finnas en street rod åkande polis i landet, även här i stan finns det en polis med en riktig tuff sportbil med V8a och tufft muller... så det finns nog bilintresserade poliser reggade här på gorg, och varför skulle inte en polis kunna ha ett bilintresse..

den som såg på ett matprogram på Tv:n tidigare i år, det hette "Halv 8 hos mej", med Helge Skog, kunde då se en av deltagarna som var polis med stort hårdrocks intresse, han var inte bara intresserad av hårdrock, han såg även ut som en hårdrockare med klädstilen och långt hår, även hemma i lägenheten så såg man att hans intresse var hårdrock.. när en av dom andra deltagarna i programet fråga vad han jobba med, svara han polis, hehe.. vad snopna dom blev, trodde nog först att han ljög !!! lollol

sen känner jag till en bilgalen polis som finns reggad på en del motorforum, tror dock inte här på gorg, har då inte sett hans alias här än, jag kan ju alltid fråga om han är det !!
wink

hih, låter på dig som om vi trode dom inte hade nått annat liv än att vara polis och jaga fortkörare lol

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

huh?
10 427 Inlägg
735 Inlägg
24 april 2009
steifan skrev:
Lite rädd för att snubben som har denna bilen http://www.garaget.org/?car=61197
ska rapportera till kollegorna att jag har chippat min gamle Volvo... wink

Med tanke på att bilen verkar ha tappat effekt på chippningen så tror jag han knappast behöver bry sig;)

Anonyma tipsare som läser här på garaget finns det gott om vill jag lova. Väldigt få som tycker att olagliga streetrace är okey........

Sök