2775
Sök

Använder sig Polisen av garaget.org???

Statligt anställd
215 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Använder polisen sig av garaget.org för att kunna ha koll på träffar och var det kommer att köras? Vad tror du? Själv är jag ganska övertygad om att så är fallet...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Brum säger bilen.
394 Inlägg
30 mars 2008
Tror inte dom har tid om jag ska va ärlig.. Säkert ute och jagar trimmade mopeder eller nått..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
30 mars 2008
tror jag säkert

336 Inlägg
30 mars 2008
Psychotic skrev:
Tror inte dom har tid om jag ska va ärlig.. Säkert ute och jagar trimmade mopeder eller nått..

HAHA, tror inte det jag heller, dom märker nog ganska snart om det är någon bilträff eller liknande på gång.

Bajsapa
316 Inlägg
31 mars 2008
jag tror fullständigt på att dom använder sig av garaget. här kan man få reda på en jävla massa skit som pågår

1 161 Inlägg
31 mars 2008
njae polisen själva tror ja inte sitter o surfar här på gorg men tror nog att de finns några små jäklar som sitter o kollar o sen informerar polisen om de dom vet..

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
31 mars 2008
Har ingen aning, men skulle inte bli det minsta förvånad om de gör det för att få reda på saker och ting...
Eller så är de fullt upptagna med att sitta på station och dricka sitt kaffe medan de spelar kort och äter sina munkar... hehe smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
31 mars 2008
Jag tror absolut de gör det ! De vill nog inte missa en så stor "källa" eller vad man ska säga.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

3 120 Inlägg
31 mars 2008
Väldigt få trådar på garaget som handlar om streetrace osv så det tror jag inte de sitter och letar efter. Däremot är det inte omöjligt att de spanar efter väldigt modifierade bilar, de kanske har lite utbyte med bilprovningen och försöker stoppa vissa ekipage från att köras på vägarna neutral
Senast redigerat av viccoA (31 mars 2008)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
31 mars 2008
På tanke på att vissa personer här på garaget skriver helt öppet i trådar om kommande race, skulle det inte förvåna mig det minsta om dom använder sig av sidan.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

3 113 Inlägg
31 mars 2008
tror att poliser skulle då i såfall vända sig mot sidor som direkt är inriktade till racing

Semper Fi

8 156 Inlägg
31 mars 2008
Klart dom har lite koll. Finns säkert några trafikpolis som kollar zatzy gorg osv och tipsar sina kollegor.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Statligt anställd
215 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
baca skrev:
På tanke på att vissa personer här på garaget skriver helt öppet i trådar om kommande race, skulle det inte förvåna mig det minsta om dom använder sig av sidan.

Är inne på precis samma tankar... tycker själv att det finns vissa som borde tänka sig för en extra gång vad dem skriver här.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
31 mars 2008
baca skrev:

Nej, precis.
Det är inte direkt svårt att hitta information om träffar och race här på Gorg.

Om Polisen inte använder sig av den informationskällan så är dom dumma.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

609 Inlägg
31 mars 2008
Som någon redan nämnt, Polisens trafikavdelning saknar nog resurser för att sitta och surfa runt här, MEN det kan ju alltid finnas poliser som har en bil här, och kikar lite extra kanske, mest för nyfikenheten. Dock betvivlar jag om att det skulle röra sig om "organierad" kontroll..

3 113 Inlägg
31 mars 2008
STriiiker skrev:
Som någon redan nämnt, Polisens trafikavdelning saknar nog resurser för att sitta och surfa runt här, MEN det kan ju alltid finnas poliser som har en bil här, och kikar lite extra kanske, mest för nyfikenheten. Dock betvivlar jag om att det skulle röra sig om "organierad" kontroll..

håller med till pricka

Semper Fi

8 156 Inlägg
31 mars 2008
Vi försöker ju hålla Gorg rent från sådant, men det är klart att vi inte alltid hinner med att rensa bort olagligheter wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

"The Stig"
390 Inlägg
31 mars 2008
Tror svenska polisen är alldeles för lat och dum i huvet att sitta på nätet och blänga.Man har sett intervjuer på TV om streetrace osv.Polisen säger att det är svårt att stoppa allt sånt här.Men det finns hur många sidor som helst som lägger upp när,hur och var det körs streetrace,träffar osv.Om dom satt manken till skulle dom kuna stoppa det mesta av det här,vilket jag hoppas dom inte gör.Men man vet ju inte med all säkerhet vad dom gör på nätet..

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

julgran
214 Inlägg
31 mars 2008
Jag tror nog att det finns någon enstaka smart engagerad polis som sitter på nätet och letar efter bl.a streetrace. Men att det är fler än någon enstaka polis som gör det tror jag inte.

1 827 Inlägg
31 mars 2008
Att polisen skulle ha fullt upp med att jaga moppar är ju lite fel...

7 av 10 poliser sitter vid skrivbord, sug på den ni. wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Sök