2603
Sök

Vad ska man välja? Supra vs Mustang

Herr
1 722 Inlägg
25 maj 2009
Smr2 skrev:
LocKtar skrev:
smile good reading iallafall!

det säger jag med, blev lite CSI över det hela..smile

Bevisen hopades sig på hög..smile

Heh, finns inget bättre än lite garaget drama smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Avstängd
74 Inlägg
25 maj 2009
LocKtar skrev:
Smr2 skrev:
LocKtar skrev:
smile good reading iallafall!

det säger jag med, blev lite CSI över det hela..smile

Bevisen hopades sig på hög..smile

Heh, finns inget bättre än lite garaget drama smile

he he

ne alltid lite kul med diskutioner

415 Inlägg
25 maj 2009
Siarnaq skrev:
SupraJEZZICA skrev:
Så om man använder dyra saker att bygga bilen så kostar det 700.000kr att bygga en 1200hk supra?
Rickard använde alltså bara skit saker när han byggde den svarta Supran?
Jag vet inte, gjorde du det Rickard???tongue

Så enligt dig..

Kvalité = billigt som fan.

Dyrt = onödigt?

Tvetydigt my dear, tvetydigt som fan. Så då kan alltså Jonas, 18 år med drömmar om en 1000hk Supra nu köpa sin Supra, med en budget på låt oss säga 200k kvar, och trimma den till 1000+hk plus och den är skottsäker?

Jag ber om bevis för att förhindra sådant. Falska förhoppningar är ju tydligen nya modet, amirite?

Nej nej, en fin supra, rättstyrd, targa ca 300.000kr samt ca 200.000kr på effekt= 500.000kr
För dem pengarna får du en 650hk GT 500!

Vilken bil man köper?
Upp till köparen men jag kan GARANTERA att Supran lätt tar GT 500 i tävling plus körglädje...komforten är dock inte så bra som mussen!wink

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

Avstängd
74 Inlägg
25 maj 2009
SupraJEZZICA skrev:
Siarnaq skrev:
SupraJEZZICA skrev:
Så om man använder dyra saker att bygga bilen så kostar det 700.000kr att bygga en 1200hk supra?
Rickard använde alltså bara skit saker när han byggde den svarta Supran?
Jag vet inte, gjorde du det Rickard???tongue

Så enligt dig..

Kvalité = billigt som fan.

Dyrt = onödigt?

Tvetydigt my dear, tvetydigt som fan. Så då kan alltså Jonas, 18 år med drömmar om en 1000hk Supra nu köpa sin Supra, med en budget på låt oss säga 200k kvar, och trimma den till 1000+hk plus och den är skottsäker?

Jag ber om bevis för att förhindra sådant. Falska förhoppningar är ju tydligen nya modet, amirite?

Nej nej, en fin supra, rättstyrd, targa ca 300.000kr samt ca 200.000kr på effekt= 500.000kr
För dem pengarna får du en 650hk GT 500!

Vilken bil man köper?
Upp till köparen men jag kan GARANTERA att Supran lätt tar GT 500 i tävling plus körglädje...komforten är dock inte så bra som mussen!wink

En notis bara, det till kommer ju lite pengar på dessa 200k, när jag sa ca 200k syfta jag på maskinen inte resten av bilen, vill man ha en grym bil för lite pengar och kan leva med att man har en 93a ska man köpa en singel supra av nån som lagt ner mängder med pengar redan, man kan få dom för runt 300-350k om man ska ha rättstyrt, kan man tänka sig att sitta på fel sida så kan man komma undan med 100k mindre

Sök