2757
Sök

Slutsteg från MastWeb SNABBA SVAR TACK

80 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
Hej

Undrar vad ni tkr om detta slutsteget snabba svar tack!

värkar det bra eller dåligt?

LÄNK-> http://www.masterweb.se/item.php?mw=products&id=253

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 september 2009
För dom pengarna så är det nog helt okej, får ju knappt nånting ens begagnat för den summan. tongue Men vad hade du tänkt driva med det? Enligt specsen så ger det ju inte ut särskilt mycket effekt, så det ska inte vara nå tungdrivna högtalare om du vill kunna spela någorlunda högt och med kontroll.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

80 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
okej.. hm 1 15" som jag inte vet hur stark den är.. o 2 gas gögralare på 250watt... det jag menade var får man ut bra ljud tror du eller är det skit med tanke på priset . behöver inte ljud som tävlings ljud men att det är lite bra iaf ..

80 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
Högtalare*

Gladen Audio
2 388 Inlägg
10 september 2009
Mahovic skrev:
okej.. hm 1 15" som jag inte vet hur stark den är.. o 2 gas gögralare på 250watt... det jag menade var får man ut bra ljud tror du eller är det skit med tanke på priset . behöver inte ljud som tävlings ljud men att det är lite bra iaf ..

Glöm det. enkelt sagt..... ska du köra nåt sånt kan du räkna med runt 2000 iaf om det ska poppa på nåt i bilen.
står 2*20w i specen och det är inget Soundstream class a10.0 big_smile

ett tips är att inte söka efter slutsteg/cd/högtalare på såna sidor i fortsättningen utan mer seriösa sidor eller åka till en butik som kan hjälpa dig med dina frågor.
Senast redigerat av Frippe_L (10 september 2009)

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

80 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
okej okej då vet jag det tack

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 september 2009
Kanske att du skulle kunna driva GAS högtalarna någorlunda med det steget. Kommer väl inte låta varken särskilt bra eller högt men bättre än att driva med huvudenheten iaf. smile Basen däremot lär du nog ha lite mer effekt till ifall det ska hända nåt, och även om effekten hade räckt till även för den så tror jag inte att det där steget tål simultankoppling (stereo och mono samtidigt).

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
10 september 2009
Frippe_L skrev:
Mahovic skrev:

Glöm det. enkelt sagt..... ska du köra nåt sånt kan du räkna med runt 2000 iaf om det ska poppa på nåt i bilen.
står 2*20w i specen och det är inget Soundstream class a10.0 big_smile

ett tips är att inte söka efter slutsteg/cd/högtalare på såna sidor i fortsättningen utan mer seriösa sidor eller åka till en butik som kan hjälpa dig med dina frågor.

Nepp... Inget RF Punch 50x2 POWER heller wink
ILS-steg är vad det är.....skulle jag inte ens ha köpt till mitt ex big_smile SÅ illa tycker jag inte om henne wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

80 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
hahah okej grabbar kmr inte ens köpa det om det är så illa frågade bara om det va ok eller dåligt haha tack för svaren hare bra !

297 Inlägg
11 september 2009
hmm... låner denna tråden lite

http://www.masterweb.se/item.php?mw=products&id=259

tycker själv att de där steget såg helt ok ut på pappret för dom pengarna.. de va också enda steget på den sidan ja fastna för...

watten bryr ja mej inte om... de ja fastna för va den låga distortion för de priset.. om man har riktigt bra kablar å batteri... hur väl kan de stämma tror ni?

notera att jag har INGA köpplaner what so ever tongue bara nyfiken

stahre
11 september 2009
känns rent spontant som om sifrorna är lite tagna ur luften. Bara det här med 275 rmsw per kanal, låter mkt för ett så billigt steg, och då kan man nog tänka samma sak om distortion med... Men vad vet jag;P

297 Inlägg
11 september 2009
exakt min tanke med... kan tänka mej hälften av den watten^^ men om man kör dubbelt så mkt dist e de fortfarande lågt ju tongue därav blev jag nyfiken tongue

stahre
11 september 2009
skulle vara kul o se ett test på riktigt på dessa olika "budget" steg=)

Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
11 september 2009
Tänk inte äns tanken...

Kvalité kostar, även när det gäller bilstereo.

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

1 785 Inlägg
12 september 2009
Mahovic skrev:
Hej

Undrar vad ni tkr om detta slutsteget snabba svar tack!

värkar det bra eller dåligt?

LÄNK-> http://www.masterweb.se/item.php?mw=products&id=253

Vad säger ditt eget omdömme?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

297 Inlägg
12 september 2009
stahre skrev:
skulle vara kul o se ett test på riktigt på dessa olika "budget" steg=)

de vore de big_smile inte nön som använt sej av dessa å kan komma med nön slags recensesion?

EDIT: E DYNG Full atm så reserveras för div stavfel tongue
Senast redigerat av Jonathan_lindgren (12 september 2009)

Sök