Jo servon funkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men trådskaparn har ingen servo i sin bil, därför. Servon sitter ju inte i ratten jocke *skoja me dig*
En sportratt hade ju varit ballt, och inte minst sagt grymt snyggt, men det verkar ju finnas vissa nackdelar. Det jag tänker mest på är att man ju måste slopa air-bagen, och det kanske man får ångra bittert om man vär råkar ut för en olycka. Dessutom blir kan det väl bli jobbigt om man har en bil som saknar servo?
Borde man investera i en cool sportratt eller ska man låta den trista men trygga original-ratten vara kvar?
Funkar inte styrservon om man byter till en sportratt?
Han menar nog mer på att det blir trögt om bilen aldrig haft styrservo och man byter till mindre ratt
En sportratt hade ju varit ballt, och inte minst sagt grymt snyggt, men det verkar ju finnas vissa nackdelar. Det jag tänker mest på är att man ju måste slopa air-bagen, och det kanske man får ångra bittert om man vär råkar ut för en olycka. Dessutom blir kan det väl bli jobbigt om man har en bil som saknar servo?
Borde man investera i en cool sportratt eller ska man låta den trista men trygga original-ratten vara kvar?
Han menar nog mer på att det blir trögt om bilen aldrig haft styrservo och man byter till mindre ratt
Ni som säger att det krävs licens för att pilla med airbags har rätt. Till viss del måste tilläggas. OM airbagen ska monteras in/ut ur bilen krävs licens. Annars fritt fram.
Funderar att köpa en sport ratt till 740iiin men vad menas med detta?, förstår inte vad med menar med "Volvo 740, årsmodell -1991" är det 1984-1991 eller är det bara 1991ans modell som den passar?