2295
Sök

Köpråd: Busbil för max 100 000 kr

1 814 Inlägg
16 december 2009
wallabaja10 skrev:
expect1991 skrev:
wallabaja10 skrev:
Hej och tack för svaren!

Jag har faktiskt kollat på några Audi S2 men jag vill att kompisar och saker ska kunna få plats.
Jag tittade på en Audi A4 2.5 TDI med 180 HK, med chipptrim lämnar den över 200 hk och 400 nm. Som grädden på moset är försäkringen billig och så är den även att köra = DIESEL ! big_smile

A4 är förmodligen ett bättre köp men man kan inte ens jämföra prestandan i de där s2orna (som är trimmade som fan) med en diesel a4 på runt 200 häst.

Gillar du inte Volvo S60 T5?

Det är klart att det inte går att jämföra en Audi S2 med en A4 TDI tongue, men vad gäller försälring och de praktiska detaljerna så vinner A4 med kilometer smile .

Jag tycker att det finns för många Volvo på Sveriges vägar men om jag moddar den lite sticker den nog ut ur mängden lite. En trimmad Volvo 5:a är aldrig fel roll wink .
Tack!

Argumentet med att de är för vanliga ser jag på ett annat sätt: folk gillar de och därför finns det många av de! smile

Du kan styla en s60 till att se underbar ut med relativt små medel. Helt klart min favoritmodell av Volvo.

117 Inlägg
10 februari 2010
Vad är det som inte går fram när jag säger att annonsering inte är tillåtet i forumet?
3e inlägget om samma sak jag redigerar.

/Hamilton

3 354 Inlägg
10 februari 2010
wallabaja10 skrev:
Har jag annonserat? Neeeej det har jag väl inte jag har ju bara frågat?
Du är ändå inte admin så säg till någon av admins istället så fixar dem det så slipper du tongue

tror snarare admin redigerats hans inlägg och det är inget riktat mot dig. wink .

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

38 Inlägg
11 februari 2010
Kompis hade en Audi S4 -93, den kostade för honom vid vid 24 års åldern 700kr per månad, och den gick de då att ha kul med big_smile vid den årsmodellen får du en sån för ca 30-50 papp smile

4 586 Inlägg
11 februari 2010
ifall Bränsle förbrukning och försäkring är största problemet så välj då en annan typ av bilen så enkelt är det

finns många mindre bilar dock framhjulsdriva med 180-200 hästar på lite över 1000kg

Då blir det kul samt billigt i drift

Du får även tänka på underhållet samt servicen

Sök