2157
Sök

Rassel i 6x9or

503 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
okej tack alla för respons big_smile jag fick slut på det genom att ställa in mer diskalnt (hade bytt batteri så alla inställningar var org)
men om jag skruvar på mer bas så börjar det rassla men om jag har mer diskant tystnar rasslet och det låter hur fint som helst yikes

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

503 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
hittat felet yikes

http://i270.photobucket.com/albums/jj105/EXEZ_2007/IMG_2868.jpg
sladdjävel var ju av vid diskanten yikes men nu är det löst big_smile lödde dit den

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

Tvättar med diesel
146 Inlägg
2 november 2010
hade samma problem med en av mina basar, jag lödde om ändarna på dom tunna kablarna som satt emellan anslutningarna och konen då dom hade börjat glappa där. dock rasslade det inte riktigt utan de sprakade liksom mer. svårt att förklara missljud med ord:rolleyes: hehe

503 Inlägg
2 november 2010
Trådstartare
ja sant samma för mig typ yikes big_smile

Tvättar med diesel
146 Inlägg
2 november 2010
Exez skrev:
ja sant samma för mig typ yikes big_smile

ja du ser, lätt fixat wink

503 Inlägg
2 november 2010
Trådstartare
ja sant

Fotograf
66 Inlägg
3 november 2010
Du har EXAKT samma händelse som mig!

JAg är ingen finlyssnare, jag limmade mina 6x9er haha våldtäkt egentligen emot högtalarna men de fixade sig så de funkar om du är snål! För själva högtalar "skinnet" som åker upp o ner med musiken hade lossnat... kolla de tryck nerifrån uppåt!

Sök