Hej allesammans i garaget! Jag har en toyota mr2 -92:a och vill byta ut mina baklysen på den. Problemet är bara att jag inte vill "bygga om den på någon sätt där bak" vilket skulle betyda att jag inte skulle kunna behålla min kameleontlack. Dom lexuslysen jag hittat har varit runda på "innersidan, närmast registreringsskylten" och dom kan jag inte använda om jag inte ska bygga om lite där bak, vilket jag som sagt inte vill.
SÅ min fråga till ER är: Vart kan jag köpa lexuslysen som passar (utan att bygga om något) till min MR2 -92:a?
Kanske är sådana du redan kollat på men http://www.raidopower.se har ju i alla fall lexus-bakljus till MR2 -92 och de behöver man inte bygga om något för tror jag? Ex:
För de som har samma fråga som mig... om man köper dessa lexuslysen som peegee rekommenderar måste man byta mittenplåten på bilen (alltså den som sitter mellan de båda baklysena). Detta för att baklysena är runda där, medans nuvarande del på bilen är raka...
Hej, ser att du fort farande verkar ha MR2an i dina ägor. Det här är nog en gammal forum men jag ser att du har bytt dina baklysen, och du har kvar original mittdelen trots det, hur löste du det? Fick du ingripa mycket på mittdelen för att få baklysena att passa?