lindstrome skrev:
den var ju någon kille från australien som körde mkiv med 1022 hk har jag för mig, med oöppnad bottendel...
det höll ett tag iaf...
Vi kan hålla på länge, kommer ihåg en grön Ascona (?) från bilsport med Volvo motor som hade orginal botten bilen var en ren drag bil med sekventiell låda, bromskärm, full drag interiör etc
En vit R33a i England bromsade 1013hk med en renoverad topp och orginal botten (N1 olje pump)*
En R34a i Australien bromsade över 900hk med orginal botten (N1 Motor)*
En R33a byggd i Australien för en engelsk ägare kör orginal botten med Tomei pump bromsade över 900hk på alla fyra.*
Vi kan fortsätta lääääänge
![smile](img/smilies/smile.png)
Grejen är att ingen av dessa håller länge utan gränserna för hållbarhet är de som jag nämnt i tråden tidigare.
Supran är som sagt flera gånger, en riktigt riktigt bra bil med en väldigt bra och hållbar motor vågar faktiskt säga att det är en av historiens enligt mig bästa motorer MEN ingen motor orkar 1000hk med orginal botten, 900hk är inte lite!
*RB26DETT
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti