Har några stycken. Kommer inte ihåg alla, men en Lamborghini diablo, en lamborghini countach, en merca CLK DTM, en bmw 850, en chevell tror jag. med flera
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 526 Inlägg
30 januari 2010
Jag har bara två plåtmodeller, men två väldigt fina "drömbilar" ska väl köpa fler med tiden men lägger hällre pengarna på riktiga bilar för tillfället (har även en massa plastbyggsatser som jag byggde som tonåring men dom ligger nedpackade på vinden)
Så. nu har jag tagit nya foton på hela samlingen. Sist jag visa foto på alla hade jag 26 st bilar. nu har jag 40 st, varav 5 st tyvärr inte får plats i skåpen
Här är 35 av mina bilar. 5 stycken får inte plats och står uppe på skåpen. får fixa nån hylla eller nåt att ha dem på...
här är dom 5 stackarna som får stå utanför skåpen.
Senast redigerat av AeroMalm (2 februari 2010)
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
Snart 1 år sen jag köpte min Koenigsegg CCX och la upp bilder här. I år är tomten tidigt och det trillade in en Bmw 3.0 CSL och en Redbull Racing RB6 2010 Sebastian Vettel idag:D slänger upp 3 bilder på dem här.
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
och några småbilar är vad jag har framme nu hade 36 bilar framme ett tag men rummet blev för litet xP är ute efter en röd 740 o en silvrig saab 900 från 80-talet med trubbnos
Har bara en, en WCPD ("West Coast Precision Diecast") Impala SS convertible 1964, men den är rätt trevlig med öppningsbara dörrar, fällbara stolar, löstagbara navkapslar och lite annat smått och gott: