3129
Sök

MB 230 -80 "puffar & skakar på tomgång" Va ä de för tok??

Truck Drivers Move The Nation!
350 Inlägg
21 september 2011
Trådstartare
Dead_Man_Walking skrev:
Men Seb: Du får väll ta o undersöka lite i bilen så kommer du nog fram till va det är! Så pass som jag känner dig så löser du det alltid i slutändan smile

Jo, ja ska skruva lite med den nå dag.. Få se om ja hitt på nå. Men de ska väl gå å lösa de..

----------------Våga Vägra Volvo----------------

21 september 2011
sandin_90 skrev:
Dead_Man_Walking skrev:
Men Seb: Du får väll ta o undersöka lite i bilen så kommer du nog fram till va det är! Så pass som jag känner dig så löser du det alltid i slutändan smile

Jo, ja ska skruva lite med den nå dag.. Få se om ja hitt på nå. Men de ska väl gå å lösa de..

Så ska det låta Seb!

Det är inte slut förrns den feta damen sjungit wink

Kan man verkligen veta vilken bil som e bäst???
Ja de e klart en Ford Fiesta!

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
24 september 2011
250 & 280 bensinarna har väl inget vidare rykte? Farsan var meck på MB när det begavsig och han brukar nämna nåt om vetiler eller kammar? Jag minns fan inte men det kanske är därför alla äldre MB har blivit dieslar?
Har själv en 250 -77 med diesel. smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Truck Drivers Move The Nation!
350 Inlägg
24 september 2011
Trådstartare
RD_87 skrev:
250 & 280 bensinarna har väl inget vidare rykte? Farsan var meck på MB när det begavsig och han brukar nämna nåt om vetiler eller kammar? Jag minns fan inte men det kanske är därför alla äldre MB har blivit dieslar?
Har själv en 250 -77 med diesel. smile

Jasså, fan ja har inte hört nå illa om dom tidigare ja.. tongue
JO, å de äju billigare å bättre på alla vis å åka diesel! smile Jasså. ska kolla in denn ja!

----------------Våga Vägra Volvo----------------

Sök