Blev jagad av någon man i 30 års åldern som följde efter mig 2-3 mil på 50 vägar för att jag sladdade i en rondell, stannade först o snacka med honom när han blinkade frenetiskt på mig, taggade därifrån rätt fort dock och då låg han bakom. Tog ett jävla tag och bli väck honom, gjorde inte så jävla mycket att han följde efter dock, inte så mycket han kan göra..
Blev jagad av en ung arab i 25 års åldern när jag körde om honom på högersidan på 70väg. Han körde ikapp mig, spottade på mil bil genom rutan och skrek på arabaiska. De var 4 och vi var 2 i bilen, körde ifrån honom på studds, dåliga odds liksom.
En annan ung man jagade mig i sin BMW när jag cyklade bakhjul på 30väg och han inte gillade detta, försökte köra förbi mig med dörren öppen och således slå mig med dörren, men klarade mig den gången då jag hoppa upp på trottoaren och drog iväg på parkvägar.
Däremot har jag fuckat, ur på några bilister och gett dom en hjärtattack, inte så många som förväntar sig att man stannar och springer ut för att be dessa idioter att fara åt helvete, de flesta blir rätt ställda!