Jadu, vart ska man börja?

V6:an är faktiskt strypt så du kan få närmare 200 hk i den med lite modifikationer på gasspjäll och lite på topparna.
Den drar skapligt mycket soppa (Ren stadstrafik får man räkna med runt 1.3L/Mil), men förbrukningen sjunker en aning om du gör modifikationerna som jag skrev ovan.
V6:an har lite sjukdomar att den kan läcka olja ifrån t.e.x ventilkåpspackningen + några få andra ställen som jag inte kommer på nu vad dom heter på rak arm

Det positiva (som jag tycker) är att det är förjäkla fin gång i motorerna och dom är starka

Har kört Biltrailrar med både 2.6:an och 2.8:an och dom är som jag skrev förvånansvärt starka enligt mitt tycke.
1.8T är en fin motor det med, jag är tyvärr inte lika påläst om den men ska göra ett försök ändå

Den är ju lite mer trimvänlig än V6:an, men går du över ca 1 Bar i laddtryck så börjar turbon på att säga ifrån på 150hästarn.
Vill du köra lite billigt så ska du välja denna p.g.a drar mindre soppa, kostar mindre att serva osv,osv

Hoppas det blev lite klarare om motorerna så här mitt i natten.. Tror jag fick med det väsentligaste här iaf

Mvh Danne