2454
Sök

Utan arbete!!

998 Inlägg
27 oktober 2008
Ja f*n va bra smile  bara att man inte har en ekonomi tongue  kanske vinner då när man går plus minus noll tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 oktober 2008
Som nån redan sa, dra till Norge om inget annat hjälper. Finns extremt mycket svenskar som redan jobbar där. Dyrt att leva och bo där förvisso, men även förhållandevis enkla jobb ger rejält med cash.

801 Inlägg
29 oktober 2008
Ta norge jobbet förfan! det är ett fint sätt att tjäna pengar!
Gick på 29 papp i månaden på snickarlärlingslön.

Inget att tveka på!

956 Inlägg
29 oktober 2008
Norge är ju jävligt nice med tanken på att tjäna mkt pengar. Men det lär väl ta stopp där nångång med..

eldus veldus

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
30 oktober 2008
blir väll när oljan tar slut där, om de inte hittar på något annat som genererar motsvarande pengar.

183 Inlägg
14 november 2008
Ellinor skrev:
Fy fan vad surt
Fick veta igår att jag inte får förlängt kontrakt på Scania pga läget som råder nu med minskad produktion osv...

Någon mer i samma sits?

Fanns typ 1 liknande arbete för mig att söka på platsbanken (liknande det jag har)... i Norge...sad

Ja får oxå gå från scania sad  bara sälja bilen å ta tvåmannatältet ut i skogen å leva på bark å stenar.

huh?
10 427 Inlägg
14 november 2008
Roundcube skrev:
Ta norge jobbet förfan! det är ett fint sätt att tjäna pengar!
Gick på 29 papp i månaden på snickarlärlingslön.

Inget att tveka på!

Haha smile Går väl tre snickarlärlingar på en sån lön i Sverige wink

183 Inlägg
11 februari 2012
Ellinor skrev:
Fy fan vad surt
Fick veta igår att jag inte får förlängt kontrakt på Scania pga läget som råder nu med minskad produktion osv...

Någon mer i samma sits?

Fanns typ 1 liknande arbete för mig att söka på platsbanken (liknande det jag har)... i Norge...sad

Hur gick det med jobb? såhär lite i efterhand smile

1 232 Inlägg
11 februari 2012
får skapa en tråd där vi delar ut lediga rjänster på  varandras jobb så a~lös heten minskar.

1 232 Inlägg
11 februari 2012
får skapa en tråd där vi delar ut lediga rjänster på  varandras jobb så a~lös heten minskar.

183 Inlägg
11 februari 2012
lownslow skrev:

Bra ide!

Sök