Det är egentligen synd att använda adblock på denna sida, då reklam är Garagets främsta (enda?) intäkt. Vi gräver sakta garagets grav... ja jag använder också adblock, shame on me
Jag skulle gissa att Chrizz badar i reklampengar..
Det är egentligen synd att använda adblock på denna sida, då reklam är Garagets främsta (enda?) intäkt. Vi gräver sakta garagets grav... ja jag använder också adblock, shame on me
Jag skulle gissa att Chrizz badar i reklampengar..
Det gör han säkert, men det lär vända om fler använder adblock..
asso det är troligen google som ligger bakom reklamerna ..,
och som några få vet så sparas alla dina sökningar osv på googles servrar.., för att " dem ska kunna ge dig så bra service som möjligt ", hävdar dem.., *host..
och det medför att besöker du vissa sidor mer än andra så kommer du få reklam relaterade till dessa sidor överallt du går in på sedan..,
kort svar du har surfat på barnförbjudet.., därmed så är du troligen singel, därmed så får du massa dejting reklam..
har för mig att typ nettonet har betalat google möö för att sprida deras reklam.., kika in en bas på nettonnet och du kommer se reklam på denna basen i någon vecka..
Varför får jag inte upp mer bilar och porr då? Märkligt...
Som någon skrev tidigare! Jag gillar mycket av reklamen på garaget, dvs bildels / tillbehör reklam och erbjudanden. Jag fattar att det är en stor del av garagets intäkter och så får det gärna vara!
Men jag tycker det är lite lame med all dating reklam överallt. Har inget här att göra!
Datingreklamen har antagligen att stor marknad här, verkar finnas gott om frustrerade pojkar/män härinne med bubblande testosteron, det visar sig så fort man har en negativ åsikt/erfarenhet om något bilmärke, (vissa märkesivrare av inte sällan såkallade prestigevagnar är betydligt känsligare än andra mera -laid back- märkesfanatiker av lite mera mindre fräääna märken) sådant kanske beror på oförmågan att hitta någon livskamrat eller ngn att bara få ****** lite.
Hade inte datingsidorna varit attraktiva hade dom förmodligen redan försvunnit från g.org
Jag ser inget problem med att det ploppar upp reklam, det är så busenkelt att inte läsa dessa och fokusera på det man gör istället.
Finns ingen regel som säger vid vilken ålder en kvinna får kallas olika saker.
Jag tror ju faktiskt att grundbegreppet är just man och kvinna, resten är hittepå Barn är man under 18 år.
I formella sammanhang dras oftast en skarp gräns där en icke-myndig person av kvinnligt kön betecknas som en flicka, medan en myndig person betecknas som en kvinna, d v s en 17-årig flicka, men en 18-årig kvinna. I ett mindre formellt sammanhang hade flicka eller det vardagliga ordet tjej kunnat användas om både 17- och 18-åringen.