3278
Sök

Någon i Karlstad som kan hjälpa mig att kolla ett regnummer?

327 Inlägg
28 juni 2013
Trådstartare
Hej. sitter ett par mil ifrån karlstad och har tyvärr ingen kompis som kan ta sig dit och titta åt mig. därför undrar jag om de finns nån garage;are i närheten som vill ut på en kvällspromenad eller kvällstur med bilen,mopeden eller motorcykeln kanske?smile

Fått höra från olika människor att de står en blå volvo som är övergiven på en parkering i karlstad,hur länge den stått vet jag inte. Vet att den vare avställd i 2år och är massa sladdar å tidningar i den. hört rykten om att folk bett personen frakta bort bilen men han/hon vägrar och ibland inte svarar då personen inte bryr sig om bilen och inte vill ha den. Enligt en säker källa så kommer bilen bötfällas om den inte fraktas bort .
Tänkte vara snäll och erbjuda mig köpa denna så ägaren slipper P-böter. Sen vill jag att ha en bil till på gården å pilla på  Tror det är en 240. inte lagt märkte till den då jag inte trott den vare övergiven 

Bilen står på Rosenborgsgatan på denna parkering: http://fuskbugg.se/dl/GuEhON/ram.png
längre upp är ju sjukhuset iaf ni inte vet vart det är.

Om bilen nudå: blå volvo troligen 240 och har cykelställ! står på den parkering jag visar på bilden. För den som vill gå fram är det massa sladdar i den å massa tidningar.

Vore väldigt tacksam om någon hjälper mig smile

Sök