3589
Sök

Inget ljud i högtalarna volvo 940 -92

67 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Jag har satt i en baslåda 12" som drivs av ett slutsteg. Har också satt i en ny stereo som ska driva 4 orginalhögtalare i dörrsidorna. Problemet jag har nu är att jag inte får något ljud i högtalarna och man hör bara basen vääääldigt lågt om man har på högsta volym. Men annars inget ljud. Hjälp!!! Allt är kopplat rätt ..

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
23 september 2013
Svenne13 skrev:
Jag har satt i en baslåda 12" som drivs av ett slutsteg. Har också satt i en ny stereo som ska driva 4 orginalhögtalare i dörrsidorna. Problemet jag har nu är att jag inte får något ljud i högtalarna och man hör bara basen vääääldigt lågt om man har på högsta volym. Men annars inget ljud. Hjälp!!! Allt är kopplat rätt ..

Vad är det för en stereo? har du ställt upp gainen på slutsteget?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

67 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Det är en jvc. Nej det har jag inte gjort. Hur gör jag det? (Nybörjare)

67 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Jag har ändrat lite på gainen på slutsteget men det blir knappt någon förändring...
Ingen som vet??

67 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Jag har ändrat lite på gainen på slutsteget men det blir knappt någon förändring...
Ingen som vet??

67 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Har fixat basen ganska bra nu , men jag får inget ljud alls ur de 4 orginalhögtalarna sad

En expert är en person som har gjort alla misstag
101 Inlägg
24 september 2013
är du helt säker på att orginal högtalarna vekligen sitter i? var vid en kompis som inte ens hade i några för någon dag sen.. Kolla om kablarna sitter som de ska i högtalarna

Keepup.se

Sök