Vad kan detta vara för typ av läckage? Bilen är ny i mina ägor och har inte upptäckt någon olja på marken men har ej heller kört den någon längre sträcka.
Om det inte droppar kan det vara sviterna av föregående oljebyte/nivåkontroll - oljan som runnit över torkades inte bort. Inget att vara orolig för i s f.
Om det inte droppar kan det vara sviterna av föregående oljebyte/nivåkontroll - oljan som runnit över torkades inte bort. Inget att vara orolig för i s f.
Rätt osannolikt skulle jag säga med tanke på hur långt bak det ser ut att vara på bilderna.
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Rätt osannolikt skulle jag säga med tanke på hur långt bak det ser ut att vara på bilderna.
Mnjae... både och... Jag har ett lagom rostskyddande oljeläckage på V70in, det far en bit längre bak än B stolparna Visst är det inte mycket som åker så långt bak, men det blir ju en del över tid...
Meeeen... Det är ju "blöt" olja.. Av bilderna att dömma ser det ut som fasttorkad olja, så frågan är om det öht. läcker något idagsläge? Det kan ju likagärna vara ett läckage som hände för 20 år sedan som aldrig blev upptorkat...