någon som vet vad som är bäst i min golf 3? anntingen en 8 eller 10tums bas eller 6x9 högtalare? sen får de inte kosta mer än 1000kr! ge förslag på bra bas eller 6x9högtalare!
slutsteg har jag, och framsystemet består av 2styck mtx thunder 6.5or och 2styck 4tumare av okänt märke! så de är ett bra framsystem, men ge förslag på bas eller 6x9or som är bra tryck i och bra kvalitet för runt 1000lappen!
slutsteg har jag, och framsystemet består av 2styck mtx thunder 6.5or och 2styck 4tumare av okänt märke! så de är ett bra framsystem, men ge förslag på bas eller 6x9or som är bra tryck i och bra kvalitet för runt 1000lappen!
Har du ett par hundralappar till kan jag starkt rekommendera DLS REFERENCE series R1070 är en 7" x 10" i dom finns det mycket bas. Men dom kräver ett steg. Dom passar i 6*9 hål.
har 4a st sådana fanatic basar ligger o vänter på o bli isatta i bilen, väntar bara på slutsteget, får hem det på måndag/tisdag, sen kan ja säga om det e bra ljud i dom.
Om man kan gasa fullt, så har man trimmat för lite.
har du ett bra framsystem idag så tycker jag absoult att du ska skaffa dig en bas, se bara till att det steg du har klarar av att driva den. köpa en tungdriven bas kommer du inte få så mycket bas ifrån, skaffa dig en som är lättdriven och fyller ut ditt framsystem.