Haha jag samlade på askfat när jag var mindre fast att jag aldrig rökt i hela mitt liv och alltid ogillat själva grejen att röka
Numera samlar jag väl mest på immateriella ting såsom mjukvara av diverse slag, lagligt, olagligt, gammalt och nytt haha
(Har 4,35TB/4350GB total lagringkapacitet delat på tre datorer och en NAS (extern HD typ) och jag måste snart köpa fler hårddiskar, börjar bli trångbott nu )
Senast redigerat av TBOC_Razor (3 december 2007)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
nyckelringar när man va mindre hadde en jävla massa.. men en kompis o hans brorsa samlade på snusdosor (som dom själva snusade) blev 2 soppsäckar sen orkade dom inte ha kvar alla dosor så dom slutade samla.. hade vart kul om dom fortsatte, hade nog varit en del idag
"Bra att ha" grejer i verktygsvagnen,omklädnings-skåpet,pannrummet o i lill-stugan! har blivit en del skit,så att säga genom åren. he he... Ändå har jag vart upp 2-3 ggr på tippen med Transiten(4-meters flak med kapell!) på sistone o kastat massor!
Ja samla på bilnycklar å bilmärken när ja va liten. brukade följa me farsan till skroten. Gick runt där 7år gammal å såg oskyldig ut me en mejsel i fickan. sen länsa ja varenda bil på märken å nycklar..Undra hur nöjda dom va över de