Sateonatour skrev:
Sushikocken skrev:
HyperSonica skrev:
hmm... Jag orkar inte ens kommentera de där... jag går o lägger mej... godnatt
Ja du hade ju inget vettigt svar på den förra frågan ändå så.
läs bestämmelserna för häst så ser du ju att det visst finns vissa saker men visst samma med cykel ingen utbildning ingen åldersgräns.........kan inte säga att alla men dom flesta ger sig inte ut i trafiken förrens dom är redo och kan du vet många går på ridskola det är ju en slags utbildning men hur många går cykelskola???
Jag tror ju inte heller många ger sig ut på vägarna utan att gå ridskola... men! en cykel trampar du för egen kraft och du kommer inte upp i högre hastigheter än 40. En häst gör 70? tycker det är lite sjukt EU moppar som gör 60 måste du ha utbildning för (dock förbannat dålig utbildning men det krävs!) En häst behöver man ännu mer träning för för att kunna hantera i trafiken. Men! du behöver inte. Du måste ju tillochmed ha båtkörkort för att köra över 35 knop? snart. Tycker det är väldigt fel att man kan avsäga sig ansvaret till hästen och det skulle vara iaf obligatoriskt med utbildning hur man uppför sig i trafiken och har lite hyfs att man tar upp efter sig.
...Shit är klockan 23 snart får det vara nog med skitsnack för ikväll (iaf från min sida
![tongue](img/smilies/tongue.png)
)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!