Drivknutarna låter de som och du kan få höja motorn för att de ska försvinna.
MVH
F
Tror med det, är ju många som sänker utan att tänka på att diverse grejor får lite felaktiga vinklar
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Beror ju med på bil och modell. Vissa modeller måste man de för att de ska funka andra inte. NG900 är en om måste höjas, 9000 kanske behöver göras de med på om den sänks för mycket.
Är det olika när du svänger kan det vara att hjullagren börjar bli dåliga också... Felaktiga hjulvinklar ställer till det för lagren.. Hjlinställning ska alltid göras efter man har fixat med fjädringen och styrningen.. Inte allt man gör med fjädringen dock.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Hjulinställning tar aldrig bort några vibbrationer. men det kanske rätar ut drivaxlar och sånt ifall vinklarna är för extremt fel. kommer inte ihåg ifall man ställer campbern på fjäderbenen på dom, kan vara det som spökar då.