zwich skrev:
det är bra att du läser allt..
uppdatera aerons info?.. inte fan trimma dom den på verkstaden iaf..
Jag läser iaf reglerna och sånt för jag vill inte hamna i samma sits som dig.
Och ja, uppdatera infon. Det hade nog räckt att du hade ändrat lite i texten för att bilen skulle varit kvar.
Det är inprogrammerat i själva hemsidan att den håller koll på när du senast redigerade informationen om din bil, har det då gått för lång tid tas bilen automatiskt offline. Det räcker att du ändrar en enda bokstav i texten så räknas bilen som uppdaterad och "räkneverket" börjar på noll igen.
Kollar du min bil ser du tex att jag lägger in betydligt mer info än bara om hur bilen är trimmad, utan även tex när jag hämtade ut den från verkstaden efter motorrenoveringen, när jag fixat med ljudet osv. Så bara för att dom inte trimmade den på verkstan kunde du väl ha uppdaterat den ändå ??
Tex under rubriken "övrigt": "var nere på verkstan idag och snackade med mecken, bilen är klar xx/x och det kommer kosta xxxxxkr", ja du fattar vad jag menar hoppas jag.
Men som sagt, det är tråkigt som fan att du blivit av med dina bilder men nu vet du iaf om det här så det inte händer igen.
EDIT: Men om bilen nu var uppdaterad så måste den ju ha tagits bort eftersom den var offline eller något sånt för annars ska bilarna inte tas bort om man uppdaterar dom.