2824
Sök

Nissan 200sx s13.Projekt.Nu fungerar bilen igen=)

542 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
sir_daniel skrev:
vad var felet? vad ändrade du?

De va den ja vad heter den nu den som sitter på kamremskåpan som man skruvar in nu står de stilla i huvudet på mig:S..
Men de va den som stog fel hade en kompis farsa som kolla på den idag så hitta han de=)
Han vred den lite bara sen skulle han ställa in den imorgon med hjälp av en tändningslampa=)

1 237 Inlägg
25 mars 2009
nice att du fick ordning på bilen, själv lyckades ett bromsrör spricka åt mig dagen före besiktning så nu blir det först nästa vecka tongue när får du kjolpaketet lackat? tongue börjar vara dags va? wink

542 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
liquisole skrev:
nice att du fick ordning på bilen, själv lyckades ett bromsrör spricka åt mig dagen före besiktning så nu blir det först nästa vecka tongue när får du kjolpaketet lackat? tongue börjar vara dags va? wink

Ja sjukt härligt=)!
Aha okej trisst:/..Ja de  börjar bli dags men han har inte lackat till mig ännu:/..

542 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
sir_daniel skrev:
CAS'en alltså.... så tändningen var kass smile

Ja precis så heter de=)..
Ja skönt att de bara va något enkelt problem=)..Hur går de för dig o dina bilar nu då?
Vad tycker du om mina dörrsidor föresten blir de godkänt e första gången;)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 mars 2009
med mina går det sakta (som vanligt) bytte motor i skyline i helgen så nu är den körbar igen smile
i helgen o nästa helg ska det småpillas och poleras inför elmia då den står i gatbilar.se monter smile

dörrsidorna såg helt ok ut, men nästa gång vet du hur kul det är med skarpa former så dra hellre ut formen på lådorna smile

542 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
sir_daniel skrev:
med mina går det sakta (som vanligt) bytte motor i skyline i helgen så nu är den körbar igen smile
i helgen o nästa helg ska det småpillas och poleras inför elmia då den står i gatbilar.se monter smile

dörrsidorna såg helt ok ut, men nästa gång vet du hur kul det är med skarpa former så dra hellre ut formen på lådorna smile

Hehe jaha okej men så länge de går framåt så gör de ju inget=)..
Ja jag såg de får se om jag hinner få bilen klar o besiktad så jag kan köra upp till Elmia annars ska jag nog inte ditt.

Hehe ja jo jag vet de ska tänka på de i framtiden tackar för tipset=)

435 Inlägg
25 mars 2009
Koddas skrev:
Nu fungerar bilen som den ska eller ja jag ska fixa en tändningslampa imorgon o ställa den sen går de som den ska så får boka nu besiktningstdi nu;D!!

oj läste dåligt innan jag frågade, sorry
Senast redigerat av Perss0n (25 mars 2009)

No risk, No reward

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
25 mars 2009
Koddas skrev:
sir_daniel skrev:

De va den ja vad heter den nu den som sitter på kamremskåpan som man skruvar in nu står de stilla i huvudet på mig:S..
Men de va den som stog fel hade en kompis farsa som kolla på den idag så hitta han de=)
Han vred den lite bara sen skulle han ställa in den imorgon med hjälp av en tändningslampa=)

ja vad var det jag sa

542 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
maximus skrev:
Koddas skrev:
sir_daniel skrev:

ja vad var det jag sa

Jo jag vet tack för tipset=)..

542 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Ny besiktningstid 9 April hoppas allt går vägen o att kjolpaketet e färdig lackat då så man kan köra upp till Elmia=)

542 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/50475/607080_8ct4yb.jpg
Första tvätten för i år riktigt skönt o få bort allt dam från bilen=)

Galen
849 Inlägg
29 mars 2009
vad fin den är wink när ska du sänka den?

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

4 670 Inlägg
29 mars 2009
ser bra ut!

542 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Tackar tackar hehe ja du den ska inte sänkas ser lägre ut med kjolarna sen men avgassystemet sitter redan så långt ner o slår i så de går inte längre ner tyvär;)

542 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Ingen som ska köra upp till Elmia den 11 från skåne?Samkörning?;D

dARKiE
5 031 Inlägg
31 mars 2009
Koddas skrev:

Jag ska dit den 11 wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

542 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Darkie skrev:
Koddas skrev:

Jag ska dit den 11 wink

Okej nice vilken tid kör du då?;D

542 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Så jävla skönt snacka med min lackerare nyss han ska lacka kjolpaketet imorgon eller senast på fredag så jag hinner kanske bli klar ändån!wink

We All Have A Story To Tell
269 Inlägg
2 april 2009
Fan va gött big_smile

*Never Say Never
*Believe
*Dream
*Inspire

Sök