Oge skrev:Ja det börjar nog bli dags att anmäla sig nu... 25 januari är sista anmälningsdag va?
Griffin skrev:hur går de? många anmälningar!? jag har fortfarande ett starkt sug men för lite pengar :SMvh Mats
MickeTuncer skrev:hehe fan va najs.. kommer nog upp och fotar! Har ju knappa 17mil upp dit..
Anki skrev:Eftersom jag bor i Funäs så kommer jag å kikar på er!! Men är det inte norska audiclubben som ska dit då oxå för dom brukar vara där den tiden å köra..
sjovold skrev:MickeTuncer skrev:hehe fan va najs.. kommer nog upp och fotar! Har ju knappa 17mil upp dit..till och med 14 tror ja ska dit å kolla ja med
_Wallis_ skrev:Hoppas att det filmas med riktiga kamerer o stativ. Hade ju vart skit skoj att få se!
MickeTuncer skrev:sjovold skrev:MickeTuncer skrev:hehe fan va najs.. kommer nog upp och fotar! Har ju knappa 17mil upp dit..till och med 14 tror ja ska dit å kolla ja med Åh fy fan är det det?=p Men det är lite längre bort ifrån där jag bor.. minst 3mil lång kurva här i kvarteret..=p
sjovold skrev:HAHAHA xD aaa de står säkert någonstans men vilket datum i mars e de?