faan så manlig bil. Det hade vart grymt med ögonlock eller liknande, det borde ju gå att bygga nån form av böserblick i skärmarna, för det är väl dom som går över strålkastarna?
Finns en bild på det på sidan 1!
aa det var lite det jag menade, det hade vart grymt snyggt. fast göra det så att det inte ser ut som ögonlock
Haha, du måste medge att du talar emot din egen vilja när du säger att det inte ska hända så mkt.. Blackoutkittet var enormt snyggt.. Helt klart udda åsså.. Alla de jag har sett som rullar här uppe kör endera krom eller standard..
Snälla gör en annan luspank sate den välgärningen att götta till denna lika fint som du lyckats me vetten.
Satsa på blackoutkittet, svarta fälgar är inget måste men blir nog snyggt. Fast kanske snyggare om man "bryter av" men något annat mitt i allt det svarta?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Haha, du måste medge att du talar emot din egen vilja när du säger att det inte ska hända så mkt.. Blackoutkittet var enormt snyggt.. Helt klart udda åsså.. Alla de jag har sett som rullar här uppe kör endera krom eller standard..
Snälla gör en annan luspank sate den välgärningen att götta till denna lika fint som du lyckats me vetten.
Mvh
Vem fan e inte luspank, får försöka spara ihop till blackoutkittet iallafall då! hehehe...
Tog mig friheten att ge Masterworks ett förslag på fälglack...
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Fick för mig att du inte hade CrewCab men såg att du hade det nu Annars hade ju denna bilden passat bättre för en helhets uppfattning om vad blackout kittet ger. Men nu blev det inte så
Och om du ska köra lågt tycker jag att du ska surfa in på SoCal Customs och leta lite insperation, Trucks + Low är ngt dom kan http://www.socalcustoms.com/index2.htm