Jahapp, idag har det hänt saker. Lackat fulfälgarna, plockat ur en del inredning och lackat det i silver/grått ist det svarta trista orginal. Skrapat bort GARAGET @ ELMIA dekalen. Satt på vinterdäcken. Sommar nu tack. Blir lite kort när den lackade inredningen är tillbaka på sin plats. Sen plocka ur lite mer och lacka. Massa kvar att göra men bara kämpa vidare.
Har inte skickat in nå papper för jag vet inte om den ens komme vara klar till Vallåkra nästa år. Fick mail av de idag där de frågar hur jag vill ha det eller om jag ångrat mig. Ska klura lite och får väl se vad de säger om att ev skjuta upp de ytterligare...
Sponsor är nog rätt svårt om man inte bygget nått spektakulärt. Jag byggde min honda "kika under mina gamla bilar" Helt ur egen ficka. Och det var dyrt och kostade en massa tid och slit och man fick inte igen en spänn för allt. Men det var ju kul ett tag iallafall Ta gärna en titt du kanske hittar inspiration
Sponsor är nog rätt svårt om man inte bygget nått spektakulärt. Jag byggde min honda "kika under mina gamla bilar" Helt ur egen ficka. Och det var dyrt och kostade en massa tid och slit och man fick inte igen en spänn för allt. Men det var ju kul ett tag iallafall Ta gärna en titt du kanske hittar inspiration
Tanken är ju att göra om mer eller mindre hela bilen och de gick med på att ge mig rabatt på allt i deras webshop. Måste fundera hur jag ska göra. Jo det är dyrt att hålla på, spec när man har en häst som ska hållas i tip top med. Får kika på den sen
Nu är vi på gång igen! Nästa att köpa blir angel eyes och nya lampor till instrumentbelysningen. Imorn blir det ner på stan och kolla på tyg och börja klä om lite saker. Kommer bli en mix mellan kolfier och flockat. Sen när bilen är omlackad i rosa utvändigt så kommer det lite rosa invändigt med