Rent generellt, vilka fälgar tycker ni är hetast i vår ? Vad ska man satsa på (om man bortser från bilmärke och modell och bara bryr sig om fälg) ? Jag har spanat runt lite på nätet under den senaste veckan och jag har hittat en hel del intressanta fälgar.
Jävligt svårt att säga vad som gäller när det kommer till fälgar, samma fälg på två olika bilar kan vara som natt och dag. Men av de som listades är jag svag för OZ Superturismo.
Jag menade rent generellt, oberoende av bil, modell och färg.
Personligen så tycker jag att Aex tidore dark, och Dotz Roadster BL är svinsnygga. Två helt olika fälgar, men som sägs ovan. Det beror lite på vilken bil man ska sätta dom på.
Roadster BL finns riktigt bred, kan tänka mig att den fälgen skulle vara grymt snygg på en BMW 3 serie som är silvrig eller svart, med bredare bakfälgar så klart...
Krysseker går aldrig ur tiden. Karossfärgat centrum är stort i staterna, kommer nog hit så småningom också.
Senast redigerat av Astramarkus (24 januari 2009)
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Ja för den ska vara snygg ska den ju till och börja med ha en kant som breddar utåt, gärna mycket. Sen ska den inte vara svart nånstans förutom på insidan möjligtvis av bromsdamm. Sen är den kromad och femekrad blir de full pott.
Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil