it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Hoppas det inte är något så pass allvarligt som hänt att det inte går att lösa för dig.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Jag hoppas att det inte e för allvarligt! Vi vet mycket väl att man inte blir rik på att bygga KF saker e ju den att det Är enormt kreativt ock roligt jobb när man ser resultaten.
Jag hoppas att det inte e för allvarligt! Vi vet mycket väl att man inte blir rik på att bygga KF saker e ju den att det Är enormt kreativt ock roligt jobb när man ser resultaten.
Så är det. Men när man efter många år av självförnekan inser att det inte går att leva på det så finns det tyvärr bara en sak att göra.
Så är det. Men när man efter många år av självförnekan inser att det inte går att leva på det så finns det tyvärr bara en sak att göra.