3077
Sök

Sluten eller Portad låda till Toyota Corolla Coupe -93

29 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Hejsan!
Är själv väldigt färsk och ny inom billjud och allt inom de området.
Så skulle vilja ha lite hjälp och tips av er om vad som kan vara bäst för mig, sluten eller portad?

Bil : Toyota Corolla Coupe -93   
Slutsteg : Jackson 1200w 4kanals
Baselement : MDS Frr motion 12" 1x  Blir eventuellt en till likadan..

Vart bara lite kort info om slutsteget då jag inte har någon mer info om det..

Det som kommer spelas mest där bak blir nog mest hiphop och kanske lite trance..

"Tryckrören behöver byggas nya då de är byggt av en som är blind eller inte har svetskunskaper. "

Stabil som fan
304 Inlägg
24 februari 2009
HAr du inte fått nån info om basen rekomenderas att ha i öppen eller sluten låda? smile

29 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Tinjection skrev:
HAr du inte fått nån info om basen rekomenderas att ha i öppen eller sluten låda? smile

Jag beställde den genom deras webbshop. Men man kanske kan åka dit och få lite tips?

"Tryckrören behöver byggas nya då de är byggt av en som är blind eller inte har svetskunskaper. "

2 914 Inlägg
24 februari 2009
ZuxE skrev:
Tinjection skrev:

Jag beställde den genom deras webbshop. Men man kanske kan åka dit och få lite tips?

du kan nog även ringa wink

29 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Ringde till mds butiken i gävle och pratade med claes nyss.
Han sa att jag skulle köra på en 38liters låda med ett 28cm 4" rör i så skulle det spela fint sa han..
Kan det stämma? smile

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
24 februari 2009
Har han sagt det så stämmer det nog bra..

Audis in Scandinavia Crew

Sök