3126
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 801 Inlägg
25 november 2010
Vill Också Ha!!! :d:d

Kan man inte välja vilken färg som helst när man målar om bilen!? Utan man måste köpa eller få en bil och då får du den färgen eller vad!?
Senast redigerat av BlauMes (26 november 2010)

95 Inlägg
26 november 2010
BlauMes skrev:

Kan man inte välja vilken färg som helst när man målar om bilen!? Utan man måste köpa eller få en bil och då får du den färgen eller vad!?

man får färgburkar lite ibland eller om man köper en bil så får man samma färg som den bilen. så har det funkat för mig. sen kan man bara andvända färgen engång.

1 801 Inlägg
26 november 2010
BMW_ZACHE skrev:
BlauMes skrev:

man får färgburkar lite ibland eller om man köper en bil så får man samma färg som den bilen. så har det funkat för mig. sen kan man bara andvända färgen engång.

Tycker jag är skitdåligt. Borde ha en färgkarta. Vill ju ha aliengrön metallic! Hur sjutton ska jag få det då? tongue

Aldrig nöjd
804 Inlägg
26 november 2010
Bäst spenderade 1990kr på ett bra tag. Har spelat i kanske 15 timmar nu och kan konstatera att det lever upp till mina enorma förväntningar. WRC, Go-karts och Nascar var bara tre av höjdpunkterna bredvid den fantastiska banracingen. Ren lycka att kunna köpa mig en Fiat 500, trimma upp till 270hk och verkligen höra och känna skillnaden.

http://i856.photobucket.com/albums/ab125/Masquerade17/AutumnRingMini.jpg

Livet är för kort för att äga Volvo.

6 662 Inlägg
26 november 2010
Pixlar/Kantutjämningen är ju ett skämt
Finns skador eller är de bara något som "skulle" upp i början?

De/Dem

502 Inlägg
26 november 2010
Har spelat nu ett antal timmar. Grymt kul. Hann bli lvl 13. Det jag tycker är drygt är att pengarna nästan aldrig räcker till. Ett ständigt penga behov.

1 298 Inlägg
26 november 2010
Har också spelat några timmar nu och börjar komma in i det. Det jag tycker har förbättrats mest gentemot GT4 är nog motorljudet på många bilar. Speciellt större motorer, V8or etc låter inte längre som små symaskiner som tidigare. Men T5an i C30 saknar tyvärr verklighetsanknytning. hmm
Den sävliga känslan av att köra en död fisk som jag tycker man upplevt i tidigare GT-spel har blivit bättre och bättre i varje spel och är här ännu bättre, det är bra! smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

1 801 Inlägg
26 november 2010
FoXoN skrev:
Har spelat nu ett antal timmar. Grymt kul. Hann bli lvl 13. Det jag tycker är drygt är att pengarna nästan aldrig räcker till. Ett ständigt penga behov.

du har inte det problemet I verkligheten? :-P

207 Inlägg
26 november 2010
Do i win nördtävlingen? ;P

http://bunkerfis.net/bilder/DSC_6394.png

Och ja, jag la bara upp det för att ta bilden ;DD

1 801 Inlägg
26 november 2010
Znurf skrev:
Do i win nördtävlingen? ;P

http://bunkerfis.net/bilder/DSC_6394.png

Och ja, jag la bara upp det för att ta bilden ;DD

coolt om du kunde få mätarna att fungera! :-D

207 Inlägg
26 november 2010
Mja men det skulle nog isåfall bara vara för att "det är fränt" tongue Känns som om att man inte kommer titta ner dit ändå ;D Och ratten är ivägen! >.<

DFFL
9 020 Inlägg
26 november 2010
BlauMes skrev:
FireTraXX skrev:
Glader9991 skrev:

Tillför tråden väldigt mkt. När man inte ens kan skriva ut vad som är skit.

...

Min personliga åsikt, tillför precis vad som var menat.

Du får gärna utveckla varför.

Jag fullkomligt ÄLSKAR detta spel!!
Köpte nytt avgassystem till min drift 240sx! Och ljudet ändrades! Fan vad glad jag vart! big_smilebig_smile

Min bil:
http://i56.tinypic.com/k0osah.jpg

Kraftigt besviken då det inte ens mötte mina förväntningar halvvägs.
Känslan i bilarna är väl sisådär.
Går knappt att få ut en 358hk stark S2000 sidleds med standard-däck...
Skulla man väl lyckas så blir det en sladd som inte går att häva, man kastas runt på banan tills man träffar något.
Det är fan inte snyggt, rent ut sagt jävligt tråkigt.
Dassiga färger och halvtaskig grafik.

Fem år av längtan är över, GT6 testar jag innan jag köper...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

207 Inlägg
26 november 2010
Har du stängt av alla hjälpfunktioner som finns i spelet, massor med saker som "hjälper" dig att styra upp bilen / spelet, om du stänger av hjälpsystemen så kanske det går enklare smile

1 801 Inlägg
26 november 2010
FireTraXX skrev:
BlauMes skrev:
FireTraXX skrev:

Min personliga åsikt, tillför precis vad som var menat.

Köpte nytt avgassystem till min drift 240sx! Och ljudet ändrades! Fan vad glad jag vart! big_smilebig_smile

Min bil:

Skulla man väl lyckas så blir det en sladd som inte går att häva, man kastas runt på banan tills man träffar något.

Säger som föregående talare. Kolla dina inställningar. Jag får upp min 350hk s14 på ställ rätt bra. måste bara ändra lite
Vinklar

DFFL
9 020 Inlägg
26 november 2010
BlauMes skrev:
FireTraXX skrev:
BlauMes skrev:

Min bil:

Säger som föregående talare. Kolla dina inställningar. Jag får upp min 350hk s14 på ställ rätt bra. måste bara ändra lite
Vinklar

Känns fortfarande jävligt konstigt, gillar inte det.
Och resten av det jag skrev gäller fortarande.
Visst, premiumbilarna är riktigt snygga men det räcker ju inte när banan är tråkig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

597 Inlägg
26 november 2010
BlauMes skrev:
FireTraXX skrev:
BlauMes skrev:

Min bil:

Vinklar

Inga problem med att få ett gött ställ, testa en scandinavian flik funkar rätt bra. Är ett pill med att behålla driften en längre sträcka i början. Man får helt enkelt öva upp sig.

Crusty69
26 november 2010
Jag tycker att det är grymt! Har precis skrämt upp en Audi RS6a till 931hk, och dessutom fått den jäkligt körbar smile

Seg bôvel
322 Inlägg
26 november 2010
Varför i hela helsike är texten så jävla liten att den knappt går att läsa?
Har man en icke-HD-TV är det ett rent helvete att se vad som står.

2 182 Inlägg
26 november 2010
DuelBall skrev:
Varför i hela helsike är texten så jävla liten att den knappt går att läsa?
Har man en icke-HD-TV är det ett rent helvete att se vad som står.

Håller med, tur att det iallafall går att zooma in smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 232 Inlägg
26 november 2010
ok, har spelat gt serien hela vägen och det har vart lyckanden och floppar, men har ju förbokat detta och nfs hot pursuit , men smaken e väl som baken antar jag. hoppas iallafall att det duger åt mej.

Sök