Tack ska ni ha! Guld värt att ni gillar o kommenterar!
Jag har lackat en hel del tidigare, är inte utbildad eller nåt utan självlärd så det blir som det blir! Men duger åt mig iaf!
Nu återstår det bara att lacka skuff, dörrar, huv och skärmbreddare! Får lacka det i två omgångar så det här kommer dra ut på tiden då karossen måste stå o torka några dagar! Ska bli mycket spännande att montera allt sen hur som helst!! Om tiden räcker till så kommer jag småpyssla med hjulupphängningar etc medans karossen torkar! Vore skoj att få ner den på (riktiga) hjul så fort som möjligt!
Ungefär som när min nu avdöda släktning kom till lackeraren med sin Volvo 142:a, visade upp en ölburk och sade: "Den ska ha den här färgen". Och så fick det bli.
GRYMT arbete du lägger på denhär bilen, trodde nästan inte att projektet inte skulle komma igång igen när du hade uppehåll ganska länge. jäkligt kul att du kommit igång med den lilla leksaken igen och dessutom fått en ordentlig fart i byggandet.
ser fram emot att se den ihopmonterad och ståendes på sina egna hjul
Tack tack! kul med en kungsörare som följer tråden! haha det där med ölburken känner jag igen! Lackade 4 fälgar som en kompis ville ha i fantaburks orange! kul grej!
Jag fotar ju med en iphone så kvaliten och färgen blir ju inte helt rätt, dom sista bilderna är dock närmast hur färgen ser ut i verkligheten! Är själv SKITNÖJD med färgvalet iaf!
Hoppas på fint väder imorgon så kan fiaten bo i partytältet med byggfläkt i så jag kan lacka lite annat!