Looks good from far, but far from good, haha.. Nädu, det ser riktigt fint ut. Bra val av färg och jag håller med tidigare talare om att det skulle passa fint med vita rallyfälgar och mudflaps på denna
Ah precis, men ärligt talat så är det ingen som kommer att tänka på de små nopprorna, det bortser man ifrån när man ser hur välgjort allt är och vilket fränt bygge det är.
Snart får du byta förstabild på bilen också
<-----------där till vänster under din snögge avatar
Edit: Jag tycker stänklappar är fräckt, skyddar lacken dessutom
Val på fälgar beror helt på hur de ser ut. Om det är bred fälgbana så tycker jag inte vita utan en mörk färg med polerad kant. Om det är mer åt rallyfälgar, tänk compomotive så kör på vita!
Senast redigerat av Peter_Eriksson (14 februari 2012)
Jo det är ju sant! Tänker också som så att hellre noppror i lacken och att jag har gjort själv än helt perfekt och att man har lämnat iväg det!
Mjoo, finns juh gott om "Pokemonbilar" där ägaren egentligen inte förstår skillnaden på en träskruv och en mutter, som fått allt gjort/tillverkat mot betalning. Känslan över något man själv åstadkommit är enorm trots små skavanker.. Ser grymt ut btw...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Haha jag lurade lite på stänklappar förut men vågade inte nämna det, trodde jag skulle få spö då!
mmm vita eller silvriga fälgar med polerad kant, det är frågan!
Vita fälgar och vita stänklasar hade juh vatt en snygg brytning.. Smaken är som baken, silvrigt me polerad kant är jag dock svag för, men då tror jag mindre på att stänkisar gör sig faktiskt. Mitt tycke...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Minns inte om du redan har köpt fälgar eller ej, men som sagt tidigare i tråden vita Compomotive känns rätt på denna bil. TH1355 är ju 5.5x13 ryms det på en Fiat 126?
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 535 Inlägg
14 februari 2012
de nå djupa fälgar på bilen i början av tråden, kanske lacka dom vita?
gissar att bärarmar mm är anpassat för dessa djupa fälgar & då lär det väl skita sig med compomotive, även om dom är jäkligt snygga & jag skulle gärna se sådana på "fjanten"
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 535 Inlägg
15 februari 2012
Ja lacka centrum vitt & låt fälgbanan vara blank så blir det nog "porr" med dom fälgarna du har
och du , köp sån där genomskinlig stenskottsskyddsplast & klistra på framkanten på bakre breddaren, annars kommer nog sprutet från framhjulet ganska snart göra skärmen prickig.
Senast redigerat av farbrorbozze (15 februari 2012)