3923
Sök

Dålig kvalitet på Biltema

Gammal bild
111 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Tjenna har köpt vinkelslipar, slipmaskiner och en polermaskin iförrgår polermaskinen gick sönder idag på premiären den håll i 5 minuter.

Vad är de för kvalitet det där som du polerar med lossnade dom har limmat fast det på 4 ställen det där ska ju fan sitta, slipmaskinerna och "rondellerna" har gått sönder i elen det har smällt vet nte hur många gånger man har fått byta in det kanske beror på att man inte har så mycket pengar i börsen.

Men nog ska vell ändå en sak som man köper hålla iallafall ett tag och inte gå sönder direkt, nu ska jag sluta köpa el saker på Biltema har konstaterat att det är helt värdelöst samma sak med tänddelar till Bilar det funkar ju inte heller som det ska.

är det nån mer som har haft samma problem? smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 april 2009
Ofta man får det man betala för.wink
Du har i allafall en garanti på den.
Hä har du ett tråd om samma fråga som din.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85371
Om du öppnar den länk kan du läsa många trådar om biltema produkter.
http://www.garaget.org/forum/search.php … =210609032
Senast redigerat av alain (13 april 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

blacken
13 april 2009
Volvo_PoWeir skrev:
Tjenna har köpt vinkelslipar, slipmaskiner och en polermaskin iförrgår polermaskinen gick sönder idag på premiären den håll i 5 minuter.

Vad är de för kvalitet det där som du polerar med lossnade dom har limmat fast det på 4 ställen det där ska ju fan sitta, slipmaskinerna och "rondellerna" har gått sönder i elen det har smällt vet nte hur många gånger man har fått byta in det kanske beror på att man inte har så mycket pengar i börsen.

Men nog ska vell ändå en sak som man köper hålla iallafall ett tag och inte gå sönder direkt, nu ska jag sluta köpa el saker på Biltema har konstaterat att det är helt värdelöst samma sak med tänddelar till Bilar det funkar ju inte heller som det ska.

är det nån mer som har haft samma problem? smile

tala inte om dom, skulle byta ok på riksdagens bil. Efter tre byten och det är samma fel på skiten, då gav jag upp. Aldrig mera ett bromsok ifrån "Feltema"...

8 156 Inlägg
13 april 2009

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

5 089 Inlägg
13 april 2009
Hur länge förväntar du dig att saker för småpengar ska hålla? och du har ju garanti på grejjorna.
Köp ett riktigt märkesverktyg istället så slipper du problemen. Eller ring till biltema så dom får reda på problemet också istället för att snacka skit om dom över nätet bara..

\Lindgren

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
13 april 2009
Har använt min polermaskin från biltema i snart 2 år(polerat ett 10-15 tal bilar med den) Och den funkar lika bra ännu tongue.

Måndags ex? tongue

Allt för den där jävla hatten!

bmw_e34_projekt
13 april 2009
köp riktiga grejer

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
13 april 2009
Har använt min polermaskin därifrån en hel del och den ´tuffar på fint, måste vart ett måndagsex du fått. De säljer ju rätt många av dessa och hade de vart SÅ dåliga hade de nog slutat sälja dem för att inte få så många reklamationer,

Hjultomte
1 500 Inlägg
13 april 2009
jag har köpt en massa maskiner på biltema och ingen har gått isönder än. Skit bakom spakarna?? eller måndas ex.

Jag är då helnöjd

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
13 april 2009
Hahahahahah, förvånad? lol Har nån såndär maskin hemma och det går snabbare och blir bättre om man handjagar...
Senast redigerat av TenZer (13 april 2009)

Rock'n Roll

1 703 Inlägg
13 april 2009
Det är väl garanti på skiten? Åk och hämta en ny.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
13 april 2009
Någon som vet hur Däckmaskinerna håller från biltema? Sånna man kränger däck med alltså för dom som inte förstår.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
13 april 2009
den dåliga gramatiken fick maskinen att ta livet av sig

2slow

2 118 Inlägg
13 april 2009
azid skrev:
den dåliga gramatiken fick maskinen att ta livet av sig

lol lol

D.i.l.l.i.g.a.f

1 854 Inlägg
13 april 2009
alain skrev:

Den nedre länken funka inge vidare..

Skulle behöva veta om oljeadaptern man sätter mellan oljefiltret så man kan kopplain oljetryck och oljetemp håller? Köpte en sån men vet inte om jag vågar använda den.

Sry om jag låna tråden lite..

831 Inlägg
13 april 2009
Maskinen borde ju hålla längre än så! Själv har min fungerat utan problem i flera år. Men det är väl spritt antar jag. En del grejer är mer skit än andra.

1 585 Inlägg
13 april 2009
Jag har använt min polermaskin i drygt 2år nu och den fungerar utmärkt fortfarande. Har polerat ett antal bilar ganska många gånger så den är väl använd. Så antagligen har du fått ett Måndags ex eller så är det något annat:P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2009
onej84 skrev:
alain skrev:

Den nedre länken funka inge vidare..

Skulle behöva veta om oljeadaptern man sätter mellan oljefiltret så man kan kopplain oljetryck och oljetemp håller? Köpte en sån men vet inte om jag vågar använda den.

Sry om jag låna tråden lite..

Det är samma oljeadapter som du köper för 300-400kr på diverse styling och tuning sidor på internätet.

Den tillverkas av Auto Gauge precis som biltemas mätare (oljetemp/tryck, laddtryck osv).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Gammal bild
111 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
jo tjenna läste alla svar, de är kanske ett Måndags ex, men när de har hänt flera gånger jo fan nog har jag kvitto men vill sluta lämna tillbaka maskinerna efter 1 vecka MAX.

Kanske är dags att köpa riktiga maskiner direkt men har inga cash är skol elev sad

det verkar ändå vara dålig kvalla från Biltema. tongue
Senast redigerat av Volvo_PoWeir (13 augusti 2009)

Driver
2 111 Inlägg
14 april 2009
Känns som skit bakom spakarna eller måndags ex.

Konstigt annars eftersom så många kör med t ex deras polermaskin. Jag har en, funkar utan problem.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök