Kommer att bli riktigt snygg med den vingen och diffusern. Ska bli kul att se Du ska inte komma till Mantorppark på Torsdag och köra lite?
Tja abbe! tackar tackar! .... vare igår du mena så hann jag ju inte äre nästa tors så ja varför inte! säg gärna till nångång när du åker på events jag är ju sämst i världen på att hålla koll på alla events...
Det är nu på torsdag, den 23e. Bankörning från kl 17 till 20, sen skulle de va bilutställning med. Då kan du ju testa bilen lite på bana med
Trodde Aldrig att jag skulle hinna! Men men Det gick och Fort som fan gick det, Måndag 23:e så började G-R.SE Samt LD-bilverkstad i Örebro med min bil... en skadad turbo samt slandgar och kringgående helt nytt och monterat, Ny Special byggd turbo!!, Mappning... justerade delar, samt nya lyktor köptes hem etc.....
Målet var att vinna pris på vingåkersträffen på lördag 4:e altså imorrn, samt att man ska ha en snygg ban bil som är gatreggad och besiktnings klar när som hellst! Målet är nådd!!! med goda marginaler!
OBS!!!! Skrev jag att bilen är HELT NYLACKAD och att jag har en kolfiber huv ... Nu slänger vi fram bilder så att ni har någonting skoj att titta på
har kollat lite saker på DDESIGN i örebro de skrev ut klistermärken åt mig vilket blev riktigt bra... så kolla jag på deras hemsida och hitta en schysst snap off!