Hur kommer man i kontakt med G-R.se ?? har lite trim planer och behöver hjälp, har de någon hemsida ??
det fanns en hemsida förr men det är inte samma killar som har det där. det är nämligen en person som är mer seriös som tagit över det. Det går via ett annat företag som är ett AB... PM:a mig så fixar jag det till dig.. tror inte det kommer hete G-R i framtiden heller
Inte mycket kvar där inte ... Nya sinter plus nya oljor i låda och diff så kommer man förhoppningsvist att kunna starta lite bättre... Med lite bättre däck såklart kommer bild på de också
Ja man kan ju skärma av på många olika sätt, jag tycker detta är bra om man inte har mycket platts, annars kör man plåt som leder bort värme men men... så fick det blir
Så ville man ha något diskret så kan man plocka bort en av Combolights:en så har man lite extra luft... annars så pluggar man det med med lampan igen...
Har inte "rört" bilen på ett tag nu, har lovat när och kära att det räcker... men i helvette eller tänkte man när man fick tag på två st skinn stolar samt annat godis... Va inne på DDESIGN för ett tag sedan och fick hem lite kolfiber godis... Stort tack till bra service Fredrik! Bilder kommer upp ikväll...
Det har varit fantastiskt att äga denna underbara mazda rx-7
Dags att sätta punkt då annat i livet tar sin tid, tack alla som följt tråden tack alla som lämnat kommentarer... tack alla som hjälpt till och gjort detta möjligt!