Haha ja, jag menar ju det! Får ta det i februari när jag kommer tillbaka haha... Då blir det att ta igen big time!
Får man fråga vad du ska hitta på?
Jag ska iväg till Kongo Rätt ovanligt ställe att dra till så det är ju rätt spännande och kul. Att jag sedan blir borta i ungefär 4 månader gör ju saken ännu häftigare Har ju ändå blivit arbetslös så varför inte dra iväg till centralafrika och chilla liksom
Leafbox: Menade mer om du visste någon modell som var bra, inte att jag ska köpa direkt av dig Du verkar ju ha lite fotointresse så
Jo, precis. Skönt som fan att bara få komma bort. Inte bara från stan heller utan bort från landet, bort från allt som finns här och bara leva ett tag Visst är det dyrt men vafan, man har inte den chansen så ofta och jag har ju kontakter där så blir kanon. Ska bli riktigt skönt faktiskt Får ju ta med mig lite bilder tillbaka
En liten check om allting funkar som det ska? Jag kan logga in och slänga upp en server lite snabbt så kan du prova joina så tar vi nått varv på random bana med random bilar, så vi ser att det lirar som det ska ^^