hur ser det ut vid erat hus? posta gärna lite bilder! mvh
Bilden ovan va la den bästa plåtningen. Sen tycker jag att den andra var bara skryt. (Ha! kolla vad jag har för bilar: Lambo, cheva, RR, Cord, slå det om ni kan)..
J*vla skryt, e va det är..
Hur svårt är det. Bara be ett raggar gäng komma förbi på en kaffe å du har hela tomten full med sisodär 200 bilar. fånigt..
Woosaa...
Så här ser min uppfart, eller parkering ut. Inget märkvärdigt men ändå en bil..
Bilden ovan va la den bästa plåtningen. Sen tycker jag att den andra var bara skryt. (Ha! kolla vad jag har för bilar: Lambo, cheva, RR, Cord, slå det om ni kan)..
Hur svårt är det. Bara be ett raggar gäng komma förbi på en kaffe å du har hela tomten full med sisodär 200 bilar. fånigt..
BAD_ROBOT: Din pappa har allt det där o du glider runt i en bil som är 17 år gammal?
Japp. Jag vill inte leva på hans pengar, jag skaffar egna. Dessutom är väl 200an inte så pjåkig för en 17-18 åring? Jag tycker den är awesome som "första" bil.
Avundsjukan är den värsta sjukdommen men jag håller med, visst svider det till när någon har massa fina bilar och man brummar runt i en traktor själv.
Men varför inte använda det till att skapa drömmar eller mål istället för att slänga iväg en massa kritik?
Och sen var det någon som skrev att "pappa betalar pojkarna är det värsta som finns" Det håller jag med om till 100% Att leva på någon annans framgång är fel punkt slut.
Sen om det är avundsjuka eller inte kan ju diskuteras
Men varför inte använda det till att skapa drömmar eller mål istället för att slänga iväg en massa kritik?
Och sen var det någon som skrev att "pappa betalar pojkarna är det värsta som finns" Det håller jag med om till 100% Att leva på någon annans framgång är fel punkt slut.
Hoppas du blir framgångsrik...får barn...och inte unnar dom det du själv inte hade som ung bara för att "pappa betalar pojkarna är det värsta som finns".
jäävlar va finfint det där såg ut! och lika roligt med avundsjuka människor. hade ju inte tackat nej till någon av dom där eller iofs jag hade ju inte ens haft råd med försäkringen hehe finfin uppfart!
Asså nu blir jag nästan arg... Vem är det som är avundsjuk? Jag har inte sett ett ända inlägg som går mot det hållet... Ni som säger "svenska avundsjukan e så rolig....", citera det där avundsjuka inlägget så jag får se den svenska avundsjukan. De flesta har sagt "Den skulle inte jag tacka nej till...." och liknande.